gek word ik er van... opgeblazen gevoel

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Kimberly 33, 29 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kimberly 33

Kimberly 33 Fanatiek lid

19 mrt 2014
    2.080
    0
    36
    Ik voel me hoog zwanger, mijn buik zit als ik opgeblazen ben tegen mijn ribben aan als ik zit.

Iemand die nog iets weet wat ECHT helpt.
    volgende week naar de gyn en dan vraag ik het daar ook, maar het is vrijwel elke avond raak, en tja ik ben het nu wel zat om me elke avond zo beroerd te voelen, heb soms gewoon het idee dat ik ademnood heb ..

2. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    ik heb dat ook een periode gehad. nu soms nog wel. helaas kon ik er ook weinig aan doen. wat ik deed was een beetje heen en weer schommelen (staand) en dan hopen dat de lucht ergens anders heen ging. vaak als ik een keer goed naar de wc was geweest zakte het wel af. had bij mij denk ik ook te maken met het groeien van mn baarmoeder.

3. Harvast

Harvast Actief lid

10 jun 2012
    243
    0
    0
    Ik zie dat je 14 weken bent. Ik heb het ook gehad t/m de 14de week. Nu zit ik in de 16 en voelt het weer normaal. Ik dronk veel sinaasappelsap. Dat hielp bij mij goed.

4. fluitekruid

fluitekruid Fanatiek lid

5 okt 2011
    1.748
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had precies hetzelfde. Deflatine hielp bij mij erg goed. Ik heb het inmiddels bijna niet meer nodig. Het is dus over gegaan.

5. MammieVanSammie

MammieVanSammie Actief lid

30 nov 2012
    395
    2
    18
    Noord Holland
    Kun je wel normaal naar het toilet? Ik had het ook maar ook nogal obstipatie erbij. Movicolon, een laxeermiddel hielp tegen zowel de obstipatie als het opgeblazen gevoel. Ik voel me nu stukken beter

6. bpu

bpu Niet meer actief

Ik heb het ook gehad rond die termijn, ietsjes later..
    Bij mij bleken mn buik/darmen opgeblazen, geirriteerde maag+middenrif. Omeprazol gekregen en binnen 2 dgn er van af! Ik had ook echt steeds het gevoel dat ik goed rechtop moest zitten omdat ik anders geen lucht kreeg, het gevoel dat mn bh veel te strak zat zeg maar.. Hoogzwanger voelde ik me haha.. Na 2 dagen omeprazol was mn buik ook ineens verdwenen :)

Deel Deze Pagina