Kreeg net de brief binnen van onze verzekering. Weer 2 euro per maand er extra bij. De laatste jaren komt er steeds 2 euro extra bij. Wordt nu wel veel vind ik. We betalen bijna 60 euro per maand voor: Opstal Inboedel Aansprakelijkheid gezinsrechtsbijstand (als we die willen gebruiken moeten we eerst bog zelf een bedrag betalen) Assurantiebelasting Is dit veel? Ik heb het gevoel van wel en denk dat het goedkoper kan. Hebben jullie ook al deze verzekeringen ergens en goedkoper?
Wij hebben ook een totaalpakket maar dan met de uitgebreidste rechtsbijstand (zonder eigen risico) en wij betalen 51euro per maand. Toen we dit pakket afsloten betaalden we 49,80 dus in 5 jaar is het niet veel omhoog gegaan. Wij zitten bij woongarant (via de hypotheker)
Dat is dus echt wel goedkoper dus. De zorgverzekering uitzoeken en vergelijken lukt me wel makkelijk maar dit gaat om meerdere verzekeringen en wordt het in mijn ogen ingewikkelder (geen idee of dat zo is) maar is dus wel de moeite waard om het uit te zoeken. Als het al goedkoop was ga ik het niet uitzoeken zeg maar Ik vind ook dat de onze veel omhooggaat elke keer. En je krijgt er niet meer voor terug.
Ik zou eens kijken bij een vergelijkingssite of je elders goedkoper uit kan zijn, zo ja, dan je eigen verzekering bellen en kijken of zij hierin iets voor je kunnen betekenen. Hierdoor ben ik een tientje omlaag gegaan wat betreft verschillende verzekeringen
Zo dat is netjes. Heb je goed gedaan. Ik ga er met mijn man voor zitten. Iemand nog een goede maatschappij die we echt even moeten bekijken?
Wij hebben een woonverzekering via de Hema. Een keer ruitschade gehad. Alles keurig geregeld. Je kan rechtsbijstand bijv. ook los verzekeren
Wij betalen 18 euro per maand, maar dat is zonder rechtbijstands verzekering. Opstal en inboedel is afhankelijk hoe je woont (en WOZ waarde) en wat je in huis hebt staan, dus dat is voor iedereen anders en kan je eigenlijk niet vergelijken hier op het forum. Ik zou naar een vergelijkingssite gaan zodat je alle gegevens die voor jouw van toepassing zijn kunt invullen.
Dat is niet veel zeg. We hebben geen dure spullen en ook geen hoge woz waarde, neem aan hoe hoger de woz waarde en hoe duurder je spullen hoe meer het kost? Ik heb het gevoel dat we een dure hebben.
Weet iemand welke verzekeringen het ook vergoeden als je eigen kinderen je spullen stuk maken? Daar was jaren geleden een reclame van op tv en ik weet dat ze er zijn. Maar waar?
Interpolis ook, maar als ik de bedragen zo hoor betalen we daar ook ruim voor. Zit op 100 in de maand.
Wij sowieso. Ging ervanuit dat dat bij elke aansprakelijkheidsverzekering zit of niet? Hier nl dochter per ongeluk iets over de laptop laten vallen en werd gewoon vergoed. Weet even niet waar we zitten (we hebben het via een tussenbedrijf) kan ik straks wel even navragen als je het wil weten.
Wow dat vind ik echt heel veel. Wij hebben het dus ook. Gaat via de aansprakelijkheid toch? Die is hier een van de lage kosten zelfs.
Is wel een alles in 1 polis en de auto en reisverzekering hebben wij hier ook bij in zitten. Daarbij is onze woz waarde van de woning misschien hoger en hebben we overal topdekking opzitten. En geen eigen risico.
wij zitten bij groene land, betalen 19,80 en hebben dan tuinverzekering, buitenhuisverzekering inboedel met all risk dekking door eigen fout. en wa. auto hebben we bij unive en kost 30 euro met inzittende en RB