Schrijf hier alles wat je kwijt wilt over parfums ik zag dat er wel eens eerder parfumtopics waren op dit forum maar die waren gesloten daarom een nieuw topic. ik ben op het moment gek op bloemige parfums, ik merk dat mijn smaak in de loop der jaren is veranderd. op het moment is Burberry Brit naar me onderweg en ik heb 2 weken geleden Alien gekocht, heerlijk! Mijn favorieten zijn Alien van Thierry Mugler, Vanille Noire van Yves Rocher en Hot van Benneton
Hier net Madly van Kenzo gekregen, iets kruidig maar erg lekker! En van mijn cadeaubonnen die ik nog heb liggen wil ik Loverdose van Diesel kopen. Die is ook heerlijk!! En mijn favoriet is Lancome, Midnight Rose. Heeerlijk! Noa van Cacharel ben ik echt zat, die heb ik in het verleden teveel geroken. Vind m nu helemaal niet lekker meer. En Maroussia vind ik echt zo vies. bah. Zou het nog geeneens voor het toilet willen gebruiken
Ik heb laatst Noa van Cacharel gekocht, via internet (was mooie aanbiedingen), maar ik vind 'm ook helemaal niet meer lekker! Maroussia is inderdaad smerig haha, maar als tiener heb ik daar heel wat flesjes van gebruikt Op het moment gebruik ik veel de geur van Lady Gaga en Chanel Chance, zoooo lekker! Binnenkort wil ik de Marc Jacobs Daisy Sunshine Edition kopen, die is echt té lekker gewoon
Dit zijn momenteel mijn favorieten: Guess - Seductive Pure - DKNY En nog eentje van Cacharel, z'n klein paars bol flesje met een mooie dop. Ben de naam even kwijt. Verder vind ik de geuren van Mexx en Bruno Banani ook altijd wel lekker ruiken.
Ik heb momenteel (van mijn vriend gekregen) Sex and the City in gebruik en die is wel oké. Ik ben zelf echter meer een fan van Lou-Lou, van Cacharel. Dat is wel een beetje een oud geurtje, maar voor mijn gevoel echt tijdloos. Jammer dat het zo prijzig is, anders zou ik enkel dat gebruiken.
Ik gebruik nu Burberry Brit en Lady Million van Pacco Rabanne, erg lekker Moet zeggen dat toch Madamhuppeldepup van Chanel mijn favo blijft!
ik gebruik nu Change volgens mij van Chanel verder ben ik helemaal weg van womenity van Thiery Mugler (ofzo) heerlijk luchie
Ik wissel tussen 3 geuren. Chanel 5 is hier mijn favoriet. Maar dat is ook omdat er zoveel mooie herinneringen aan zitten. Zelfde met Insolence van Guerlain. Die droeg ik tijdens de zwangerschap van mijn dochter. L'instant magic van Guerlain is de derde.
Al jaren favoriet is : Ultra violet van Paco Rabanne Op het moment gebruik ik dagelijks Pure Poison van Dior en Max Mara mijn man heeft die jaren geleden keertje voor me gekocht en die is me zo bevallen dat het inmiddels het 3e flesje is!
Momenteel is mijn favoriet: La Vie Est Belle van Lancome. Helaas is hij bijna leeg Verder heb ik veel geuren gehad, ben altijd in voor iets nieuws Jean Paul Gaultier blijft lekker vind ik.
Ik heb er het liefste een aantal staan, maar ben me nu aan het orienteren ze gaan op en ik ga binnenkort naar spanje dus heb mezelf beloofd er dan in ieder geval 2 te mogen kopen (misschien wel meer ook ) Ik heb nu: calvin klein - In 2 U Dkny - Pure Versace - yellow diamond (deze heeft zoonlief uitgezocht) Mijn aller grootse favoriet is en blijft L' eau d'issey - issey miyake
Op dit moment gebruik ik: Flower bomb - Victor & Rolf Valentina - Valentino Jean Paul Caurtier classic Heb enkele luchtjes van Burberry, weet niet hoe deze heten. Sun en Sun delight - Jill Sander
Chance, die is super lekker! Ga ik ook weer eens halen.. Mijn volgend luchtje gaan Miss Cherie worden van Dior, die is echt zo lekker! Maar eerst maar wat andere luchtjes op zien te krijgen..
Ik wissel nu af tussen: Dior - Addict (all time favourite ) Calvin Klein - Truth YSL - Manifesto (? geloof ik?) Paco Rabanne - Lady Million Chloe - Chloe (heet zo geloof ik?) Amor Amor Valentino - Valentina DKNY - Lange smalle fles, weet niet hoe die heet Lolita Lempicka Chanel - Mademoiselle Gucci - Rush (rode fles) Best veel geurtjes op het moment door de feestdagen, verjaardag, leuke aanbiedingen bij de parfumerie en lieve ouders die wat van vakantie mee namen
Noa - Cacharel & Alure - Chanel zijn toch wel mijn 2 favoriete geuren. Heb er nog wel meer, maar deze 2 heb ik altijd in huis.
Thierry Mugler Alien ( favo luchtje hier ) Amor Amor Cacharel Noa Jean Paul Gartier maar dan wel de zomer editie zonder alcohol. Ultra Violet Paco Rabanne Gucci Rush En welke ik écht mis en die kan ik echt nergens meer vinden weet ook de naam van het luchtje niet meer het was in ieder geval van Joop! En had de vorm van een appel. ( DKNY is het niet die ruikt ook heeeeel anders )
Hier ook een fan van al die heerlijke luchtjes. Ik verkoop veel van deze merken voor een leuke prijs. Masr mag geen reclame maken, dus pb me maar als je meer info wil