Met stip op nummer 1: Miss Dior (eerder bekend als Cherie), het parfum dat ik speciaal voor onze bruiloft heb gekocht en waarbij ik dus mooie herinneringen heb. Een zalig geurtje dat je de hele dag blijft ruiken (niet teveel gebruiken want hij ruikt vrij sterk)
was dus ook mijn trouwluchtje en die heb ik nu nog steeds als lievelingslucht. Vorig jaar een nieuwe fles gekregen van 100 ml en hij is nu nog voor driekwart vol. Heel sterk riekend... Maar heerlijk hé. Op en top vrouwengeur.
Ben gisteren `vaste klant` geworden. Heeft FM ook Prada candy? ik zag hem niet staan, maar misschien komt deze nog. I loooooooove prada candy. ik heb hier de tester van. Just for her van Cavalli spreekt me ook erg aan. Ik zal trouwens even een overzichtje maken met de parfums die ik nu heb: Womanity van Thierry Mugler (miniatuur) Alien EDP van Thierry Mugler en ik heb ook de absolue versie hiervan Yves Rocher Naturelle, Vanille Noir, Moment de Bonheur Chanel Chance (megasize) Aura van swarovski (miniatuur) Lovely van Sarah Jessica Parker White Musk van The Body Shop Burberry Brit Love etc.. van The Body Shop Hot van Benneton Marco polo
Ik heb er eentje van FM parfums, lady million van Paco Rabanne (als ik het goed schrijf) . Ik heb dan de parfum versie, en ben er heel tevreden over!
Die heb ik ook! Die is echt heerlijk! Vorigjaar gekocht met koningendag voor 15 euro (orgineel) Die van Jeanpaul Goultier (hoe dat ook schrijft) voor vrouwen is ook echt heerlijk!
bijvoorbeeld deze site geeft daar info over FM Parfums Club- Wil je extra geld verdienen met de FM Group? of deze Home - De website van fmgroupgerdine! ik ken het ook pas sinds gisteren
Ik heb nu staan: Obsession van CK La vie est belle van Lancome Glow van J-Lo Bronze Goddess van estee lauder Monoi de tahiti van Yves Rocher
Ben zelf verkoper geweest van FM parfum en mijn mening is dat ze best lekker ruiken. Maar.... uiteindelijk ruiken ze allemaal een beetje hetzelfde. Klinkt raar, je ruikt wel verschil maar er komt een geur naar boven die bij allemaal naar boven komt. Ik vond het lastig. Mensen hebben toch liever een 'echt' luchtje. Ik ruik het ook echt als iemand dus een luchtje van FM op heeft en om die reden zal ik het nooit gebruiken zelf. Mijn luchtjes in de kast: - angel thierry mugler - Chanel Change - Coco Chanel - paco rabanne lady million
Die ervaring heb ik zelf niet. En mijn groot aantal tevreden klanten ook niet. Ik verkoop FM niet als zijnde echt geurtje uiteraard want dat is het gewoon niet. En ik adviseer mensen altijd vantevoren even aan de geurtesters te snuffelen zodat ze weten wat ze kopen. Ik heb er heel tevreden over en gebruik niks anders meer.
ik had laatst een parfum cadeau gekregen van Yves Rocher, Iris Noir, ik was er in de eerste instantie niet blij mee, maar nu ik hem een aantal keer gedragen heb is hij toch best lekker! hij blijft ook erg lang hangen, ik spoot het savonds op en de volgende ochtend was de geur nog vrij sterk aanwezig. Leuk! meestal vervliegt bij mij de geur zo snel.