Ik lees hier best veel zwaardere luchtjes volgens mij?? Ik hou juist helemaal niet van zware of kruidige luchtjes, ook niet zo van erg zoete luchtjes... Ik ben juist erg van de zomerse, waterige, ietwat fruitige luchtjes, mits niet te zoet dus. DKNY- Be delicious heb ik nu al een paar keer gekocht Davidoff- cool water ook, maar die ben ik ook wel een beetje zat doordat een tijd lang iedereen die droeg bij wijze van, net als die eerste overigens... Tommy Hilfiger- True star De geurtjes van Mexx vind ik ook lekker, voor overdag/ op t werk: So Nice, en die ronde fles, weet de naam niet meer. Heb ook ooit eens Ming shu van Yves rocher gehad, leuke prijs voor een lekker luchtje Op mn trouwdag had ik aquawoman van Rochas... goddelijk!! Maar zo prijzig dat ik m daarna nooit meer heb gehad... Iemand nog tis voor nieuwe luchtjes uit dit genre?
Ik heb inderdaad veel zwaardere luchtjes nu. Maar dat komt door de winter. In de zomer houd ik zelf ook van wat frisser. Wat ik een heel lekker luchtje vindt (ooit een keer gekregen en sindsdien nooit meer vergeten): Salvatore Ferragamo Incanto Charms En Lacoste, Burberry e.d. vind ik ook erg lekker. Of SUN van Jill Sander.
Wat ik hiermee overigens wilde zeggen is dat de geur van FM die LIJKT op bv chanel no 5 niet de echte chanel no 5 is! De parfum van fm is gewoon echte parfum.
Mijn favo: Pure poison - Dior Jadore - Dior She - Armani Noa - Cacharel Tommygirl - Hilfiger Maar purepoison ben ik echt verslaafd aan! Spuit het soms op mijn kussen, mmmm!
Absolute nummer 1:Addict van Dior. Die ruikt zo heerlijk zwoel en blijft ook erg lang zitten. En momenteel ook Florabotanica van Balenciaga. Die ruikt echt naar een zomerse bloementuin.
Ik ben gek op dolce&Gabbane Light blue!.. Voor de rest ben ik best een leek op parfum gebied Wil graag eens wat anders proberen..
Zo te lezen hebben we dezelfde smaak! De bovengenoemde luchtjes staan ook in mijn kast. DKNY is wel mijn favoriet op het moment.
Idd grappig dat smaken zo kunnen verschillen! Ik zou best eens een ander luchtje willen proberen, maar die ik hier veelal hoor zijn toch vaak wat zwoel, niet helemaal mijn smaak! Kolibrie: heb jij nog luchtjes die je lekker vindt? Heb trouwens ook eens een lekker luchtje van mochino gehad, maar ik baal dat ik echt niet meer weet welke dat was!!!
Rose van Valentino No19 van Chanel Mademoiselle van Chanel Woman van Hugo Boss Glamour van Moschino Glow van JLO Flora van Gucci Deze ruiken heeerlijk
Die rook bij mij als vis hij combineerde niet met mijn huid zei de pafurmist. Ik heb ed hardy, mexx, puma, guiltier maar mijn grootste favorieten zijn toch wel de luchtjes van escada de zomergeurtjes en DNKY be delicous
Hier heb ik staan; Angel - Thierry Mugler (word altijd naar als ik hem op heb dus die gaat weg) Eternity -CK Sun- Jil Sander Truth- CK Madame- JP Gaultier Lady Million - Paco Rabanne
Ik ben een ontzettende zeikerd met luchtjes Ik vind ze vaak te zoet of te zwaar. Maar had een tijdje geleden een proefmonster van een geurtje van Dior die ook erg lekker was.. Weet alleen even niet meer zeker welke dat nou was.. Ik dacht J'Adore. Zo stom dat ik het vergeten ben Verder ook Davidoff Coolwater en Davidoff Wave
Ik heb staan: Chloe: Love Chanel: Chance Viktor & Rolff: Flowerbomb Dior: J'adore Burberry: Body Issey Miyake Bvlgari: Rose Essentielle Bvlgari: Jasmin Noir Chanel: no. 5 Ik varieer dus heel erg, ga nooit zonder parfum de deur uit!
jádore van Dior vind ik idd ook nog wel lekker! Welke ik ook ooit heb gehad en wel lekker vond: CK- one Hugo Boss- woman La coste: pour femme Laura:volgens mij heet die ook laura?? Cacharel: Noa Hugo Boss-XX vond ik erg lekker op een geurstaafje, maar bij mij vond ik m ook weer te zwaar. Net als DKNY: Pure
Jaaaa CK One inderdaad ook lekker! En ik heb ook DKNY - Red Delicious gehad. (Rode appelvorm) Die was iets donderder van geur als de Be Delicious. Voor in de winter wel lekker.
Dat is grappig, dat had ik nou ook! Ik vond het al zo raar dat anderen dat luchtje zo lekker vinden. Ik dacht dan kun je net zo goed bij een visboer gaan werken. Maar het matchte dus niet met mijn huid good to know!