Parfum kopen

Discussie in 'De lounge' gestart door zwangerevrouw, 21 feb 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Noelle85

    Noelle85 Fanatiek lid

    8 jul 2013
    1.742
    462
    83
    Je zou ook eens bij de rituals kunnen kijken. Die hebben ook kleine flesjes van 15ml, waar je nog best lang mee doet. Met 1 keer spuiten ruik ik hem bijna de hele dag. En als je geen frequent gebruiker bent, loop je ook niet het risico dat je té lang doet met een flesje en de geur misvormd.

    Verder heeft Kruidvat ook regelmatig aanbiedingen. En de Douglas heeft op hun site ook een afprijshoek wegens kapotte verpakkingen, scheelt ook weer 30% :)
     
  2. MyMiracle

    MyMiracle Fanatiek lid

    2 jun 2013
    4.657
    2.872
    113
    Waar mijn huis woont
    Zara heeft lekkere parfums! Ze hebben best veel keus en zijn absoluut niet duur.
    De meeste geuren zijn onder de €16(zelfs onder de €10)met uitschieters naar €26.
     
  3. RoseMurphy

    RoseMurphy Fanatiek lid

    15 dec 2018
    2.340
    4.876
    113
    Vrouw
    Door dit topic moest ik weer denken aan mijn oude favoriete luchtje: Intimately Women van David Beckham. Er is nog wel een vage site waar je het kunt bestellen maar dat vind ik een beetje onbetrouwbaar lijken.. Verder is het niet meer te koop. Zo jammer!
     
  4. Suuzan

    Suuzan Fanatiek lid

    21 dec 2013
    1.804
    654
    113
    Ik heb na 20 jaar weer eens ‘CK one’ gekocht voor €18 bij kruidvat. Echt een lekkere frisse parfum (+ herinneringen).
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  5. Amaranthas

    Amaranthas Fanatiek lid

    29 nov 2013
    3.455
    3.799
    113
    ALS ik al parfum draag gebruik ik wel een duurdere. Ik vertrouw de goedkopere vaak niet of vind het toch naar een wc eend variant ruiken. Daarnaast heb je van een duurdere vaak veel minder nodig ipv een half flesje zodat je een uur later nog wat ruikt. Die goedkopere luchtjes hangen toch anders om iemand heen vind ik. Niets erger dan ergens lopen of naar binnen gaan en je gelijk geen lucht meer krijgt omdat iemand in zijn of haar flesje goedkope troep heeft gezwommen :|
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina