Heat van Beyoncé is mijn favo. Ik heb nog een parfum uit Italië gekregen,een wit vierkant flesje met een gouden dop en gouden letters. Die is ook erg lekker. Amor amor vind ik ook erg fijn maar dat is best een zware geur.
Grappig. Dit had ik PRECIES zo geschreven kunnen hebben. Ik ga zonder parfum de deur niet uit en ja, ik heb óók als laatste aankoop Daisy van Marc Jacobs gekocht! 😆😆
Zolang het een goede parfum is vind ik dat niet erg, soms vraag ik wel eens wat ze op hebben als het bijzonder lekker ruikt. Maar sowieso 1000x beter dan een ranzige lijf -of zweetlucht! 😖😵
Cool Water van Davidoff draag ik al heel lang, maar tegenwoordig wissel ik af met Lauren van Lauren Biagiotti. Die laatste vind ik echt heeeeeerlijk, maar hij is bijna nergens meer te koop.
Modern Muse - Estée Lauder Chance - Chanel Deep red - Hugo Boss Style Essence - Jil Sander Dat zijn mijn favorieten Ik ga de deur niet uit zonder geurtje, dat is voor mij net zo vanzelfsprekend als schoon ondergoed en mascara
Pure poison van dior is een van mn favorieten ik heb daarnaast heel veel andere geurtjes (vroeger ook erg verslaafd) van oa armani (diamond), dior je adore, cherrie van dior, guess, gucci rush, Burberry, scarlet, d&g the one, angel en nog een aantal Ik gebruik ook dagelijks (wel erg subtiel) & het geurtje hangt hier ook idd van mijn stemming af Ik heb al een jaar geen geurtje meer gekocht. Ben aan het afkicken en bezuinigen dior geurtjes zal ik wel blijven kopen, als ze op raken, want die zijn mijn favoriet..
Mijn absolute favoriet: Hugo Boss Deep Red Verder: Noa Cacharel J'adore Dior HOT Ralph Lauren. Die droeg ik vaak ik vaak in het voorjaar. Maar nu zie ik 'm nergens meer??
Favoriet: l'Eau d'Issey summeredition van Issey Miyake Op een goede 2e plek: Miss Dior Blooming Bouquet van Dior
Huismerk is Davidoff Cool Water. Daarnaast Cartier Baiser Volé of de verschillende "eaus" van Biotherm, ook heel fijn in de zomer en heel subtiel. Ik houd van waterig en bloesem. Niet zwaar dus.
Ik houd wel van wat zoetige maar toch subtiele parfum. Gene die ik ik eigenlijk altijd draag is Miss Dior - Dior. Daar ben ik nogal aan gehecht (A) Maar draag voor een avondje uit soms wel een iets zwaardere parfum, zoals La Nuit van Lancome
Zo blij dat ik over 5 weekjes voor 4 weken naar Curaçao ga Kan ik weer mijn favo luchtjes voor veel minder geld inslaan (d&g the one, grote fles voor 35,- bijvoorbeeld)
DKNY-pure voor overdag Hollister-Addison voor warme zomerdagen Chanel-Chance voor nette gelegenheden op het werk Thierry Mugler- Alien voor feestjes
Ppfff ik heb een serieuze parfum verslaving 😬 Ik draag graag Flowerbomb van V&R. Maar ook Parisienne van YSL. Noir van Cavalli, One van D&G, N5 eau première van Chanel, beauty van CK, Elie Saab le parfum,le petite robe noir van guerlain, Bottega veneta 😍 Maar ook Sun delight van Jill Sanders. En met sporten een sportief geurtje zoals burberry Brit rhythm. Oh en alien Mugler. Maar die is bijna op dus tijd voor een nieuwe.
Acqua di Gio en dkny Delicious vind ik heerlijk fris! Voor de avond/herfst/winter heb ik Armani Mania...