mijn musthaves, die ik standaard op mijn kaptafel heb staan: La vie est belle Lancome Alien Thierry Mugler Lady Million Paco Rabanne Viktor & Rolf Flowerbomb valentina van Valentino Dolce gabanna the one Gucci flora zwitsal (L) Hypnotic poison dior J'adore Dior Ik ben helemaal gek op parfums, dus ik blijf kopen
Hier staan verschillende geuren van Marc Jacobs (Daisy.. Daisy Dream en Lola) en narcisco Rodriguez. Kom altijd terug bij deze geuren.
Mijn all time favorite is Lady Million van Paco Rabannne! Vind de parfum alleen redelijk prijzig dus ik bewaar die vaak voor feestjes enzo. Voor overdag vind ik dare van guess erg lekker!
Mijn favoriet is een luchtje dat (bijna) niemand kent. Het wordt in Nederland alleen verkocht bij Skins Cosmetics. Eén van mijn favoriete winkels omdat zij cosmetica verkopen die normaliter in nederland niet verkocht wordt. Ze zoeken overal in de wereld naar bijzondere merken en mooie producten. En dat doen ze erg goed! Mijn favoriete luchtje is van Juliette has a gun en heet: Not a Parfume Ik kan iedereen aanraden om hem eens te gaan ruiken. Skins cosmetica zit bijv in de Bijenkorf in Den Haag, in Amsterdam en in Rotterdam Not a Perfume EDP 100ml - Juliette Has a Gun - Merken - Skins.nl
Die is bij mij helaas na 10 minuten compleet weg. Combineer je hem ook met andere geuren? Ik vind Anyway het lekkerst Ben je bekend met de geuren van Kilian??
Lou Lou is echt mijn favoriet Ben nog restjes aan het opmaken tussendoor, maar echt hoef geen ander dan Lou Lou. En dan krijg ik weer iets anders dat ook op moet...
Monoi de Tahiti is binnen, wat een heerlijk luchtje, ruikt echt naar vakantie! Ik heb meteen de huidolie en douche gel bij besteld.
Jean Paul Gaultier, al jaren. En Noa van Cacharel, ook al jaren. Misschien wordt het eens tijd voor wat nieuws