Catch me van Cacharel en Delicés van Cartier. Vroeger Noa Fleur maar die bestaat ook niet meer. Beetje zoetige geurtjes. Waarschijnlijk houden weinig mensen er van want Catch me is uit de handel als eau de toilette en Delicés alleen nog maar online te krijgen. Dus als iemand tips heeft!
Ik heb heel lang Alien van Thierry Mugler als favoriet gehad maar ben nu overgestapt op Love van Chloé, dat is een heerlijke poederige geur! Voor iedere dag draag ik Tommy Girl of London van Burberry.
Addict van Dior! Mijn favoriet! Verder: Womanity - Thierry Mugler Pure - DKNY Downtown - Calvin Klein Jean Paul Gaultier Nu op verlanglijst: Si - Giorgio Armani La Vie Est Belle - Lancôme
Calvin Klein Euphoria. Gelukkig pas bij het kruidvat kunnen scoren voor minder dan de helft dan is het nog te betalen haha. Gewone luchtjes heb ik meestal mexx of een merkloos luchtje voor een paar euro.
Voor mijn zwangerschap had ik meerdere luchtjes, maar die vind ik nu allemaal niet zo lekker meer, dus ben zoekende. Wel onlangs van manlief Burberry - the beat gekregen en dat was een schot in de roos 😍
Met stip op 1. Elie Saab het parfum (en het parfum intense). Vroegere favorieten armani White en Sensi. Beide helaas niet meer in het assortiment.
Een perfecte topic voor mij! Naast ovtesten en zwtesten ben ik ook verslaafd aan parfums. Hier komt een korte lijstje wat ik nu in kast heb liggen en iedere dag gebruik. Bon Bon van Viktor & Ralf ❤️ Roberto cavalli (gele flesje) Burberry London Ralph lauren kleine blauwe flesje Zo kan ik nog door gaan met mijn lijstje. 😑
Ik gebruik al jaren Gloria van de bilt. Al jaren mijn parfum. Mijn moeder heeft nu 5 Canel die ruikt ook.
Hypnose Senses van Lancome Ange au Demon le Secret van Givenchy Very Irrestitible van Givenchy UltraViolet van Paco Rabanne En op mijn verlanglijstje, Valentino Very Valentino. Helaas is deze niet meer te verkrijgen, dus die zal wel vereeuwigd zijn op het lijstje En ik vond Chanel Chance heel lekker, tot m'n zwangerschap...nu word ik misselijk als ik hem ruik
Mademoiselle. .lolita. .lady million . eternity ze raken allemaal alleen een beetje op baal ik wel vn maar ja komt wel weer goed