Mijn zus gebruikt voor haar dochtertje ( 11mnd) burberry baby van de douglas geloof ik...kost wel 30 euro, maar ruikt lekker. Ik heb een zoontje dus gebruik het luchtje van zwitsal. Daarnaast gebruik ik voor in zijn haar au de cologne( schrijf je dat zo ). Ik weet even niet hoe het heet maar is speciaal voor baby`s
ik gebruik weleens de eau de toilette van zwitsal, heerlijk!! Ik spray het alleen op mijn zoontjes kleren en niet op zijn huidje
Volgens mij is het ontzettend slecht voor de huid, erg onnatuurlijk!!! Ik doe het persoonlijk niet. Op de kleren kan ik begrijpen.
Oh, dat is zo zonde. Kleine baby's ruiken zo lekker, daar kan toch geen geurtje tegenop? Vind het eerlijk gezegd zelfs heel raar, zo'n puur, gaaf kindje ga je toch niet besprayen met parfum terwijl het uit zichzelf heerlijk ruikt? Als ze wat ouder zijn vind ik het een heel ander verhaal.
Onze dochter had altijd nenuco in dr haartjes Spaanse baby spaans geurtje Ze rook naar baby met n zweempje nenuco
WAAROM??? Vinden jullie je baby niet lekker ruiken of zo? Volgens mij weten de producenten van de gekkigheid niet meer wat ze moeten verkopen, en het wordt nog eens gebruikt ook door de ouders. Ik geniet met volle teugen van de geur van mijn kinderen, gebruik überhaupt alles voor hun zonder parfum, ze hoeven niet kunstmatig te ruiken.
parfum voor een baby, moet niet gekker worden. Dat baby-luchtje is zo uniek. Mis het nog elke dag! ( zelf de bv-poep-luiers vond ik lekker ruiken) En lijkt me voor het huidje ook niet echt goed
Haha, hier net zo, hij pakt het zelf van zijn plank en wil gaat er dan helemaal klaar voor staan en als zijn zus dat ziet, wil ze dat ook.
Ik denk dat mijn dochter een geurtje ook wel leuk zou vinden, ik moet bij haar net als of doen dat ik wat op haar kleertjes spuit en dan maakt ze er zelf een geluidje bij Maar vindt het niet nodig. Hier wel vanaf baby zwitsal haarlotion in haar haartjes, nou ja eerst op haar vrijwel kale hoofdje.
Idd WAAROM?? Mijn mannetje ruikt heerlijk van zichzelf ik moet er niet aan denken om daar iets kunstmatigs overheen te spuiten.
Nenuco is al zo verschrikkelijk oud mn man kreeg t op en ik ook ze krijgt ook geen hele ladingen ... gewoon een paar drupjes in dr haartjes...ipv haarlotion
Het komt toch helemaal niet op het huidje? Je spuit een vleugje op de kleren. En wat is het verschil tussen (Zwitsal) geurzakjes tussen de kleren, haarlotion, Zwitsal wasgel wat ook stijf staat van de parfum, wasverzachter met een luchtje etc? Hier in Nederland is het gewoon nog redelijk onbekend, in Spanje gewoon gebruikelijk, maar in ieder geval niets nieuws onder de zon.
Dat wil toch niet zeggen dat je het dan ook maar moet doen, omdat zoveel andere mensen het ook gedaan hebben/doen? Mijn kindje ruikt heerlijk van zichzelf, daar ga ik absoluut geen parfum/haarlotion/wat dan ook overheen spuiten.
Wat heeft dat ermee te maken? Ik zeg toch helemaal niet dat anderen het maar moeten gebruiken, omdat anderen het ook doen? Wat een ander doet, maakt mij niet uit.
Ik vind dat de badschuim, shampoo en bodylotion al genoeg geurtjes bij zich hebben. Ik zou het dus ook niet gebruiken.
haha, wat een onzin! net als die hondjes met truitjes aan, een baby met parfum, ze vragen er niet om, en is alleen leuk voor de mamma
ja idd net als leuke kleertjes aandoen bij je kind vragen ze ook niet om hebben ws t liefst n jogging pakje aan kindjes vragen om zoveel niet maakt het t daarom erg om t wel te doen ?