tja ik heb jongetjes en aangezien ik die geen make up op kon doen heb ik me voluit gestort op lekkere geurtjes,aangemeten design kostuumpjes en klodders haargel.... en mijn dochter ga ik verpesten door er een mini fotomodelletje van te maken,met uiteraard nepwimpers dikke klodders make up en ladingen parfum..... doe toch ff normaal.... we hebben het hier over een klein spraytje eau de toillette voor baby's ik vind dit echt een belachelijke discussie en ga me dus echt niks aantrekken van wat iemand anders vind wat ik wel/niet moet doen het zijn mijn kids en als ik ze dat wil op doen doe ik dat gewoon
Dat het voor grote mensen is. Net als dat er wel meer alleen voor grote mensen is. Maar prima. Ieder zijn manier toch?
met make up en bepaalde kleding is dat idd zo maar met n luchtje.... en idd ieder zn eigen mening t gaat me meer om de vergelijkingen die gemaakt worden met bv een hond met kleren aan of t zou niet goed zijn voor de huid tis speciaal ontwikkeld voor kindjes...net zoals de andere zwitsal producten