Vraagje: ik kan niet meer op de naam van iets komen wat ik heel graag wil kopen. er is hier al eens een topic over geweest. Het gaat over een drinkbeker/waterfles voor volwassenen. Heel handig ding dat je dus kunt vervangen voor al die plastic flesjes (waar ik me dus een ongeluk aan koop) Hygienisch, want je kunt hem makkelijk in de vaatwasser doen en in leuke kleurtjes. Ik heb 'm al eens zien staan bij een anwb-winkel en toen dus niet gekocht (spijt van) Wie weet wat ik bedoel en de merknaam??
Eerste wat ik dacht was een bidon, maar na even googlen kwam ik dit nog tegen Kook-Kadoshop :: Interieur & Persoonlijke verzorging :: Kantoor & Op reis :: IRIS drinkfles volwassenen 500 ml assorti kleur
ik denk dat je de bobble bedoeld? Die filtert ook het water wat erin zit, heb het eens op een beurs gezien.
Deze lijkt me ook heel handig en die vind ik eerlijk gezegd ook mooier. (En hij is goedkoper.) https://www.rostimepalshop.nl/23-producten/9-justwater-500-ml.html
die heb ik eentje! vind hem wel fijn alleen je moet er mee leren drinken (er ging nogal eens wat water overheen in het begin...)