is ook een van mijn favorieten, kon het luchtje niet maar heb hem weleens cadeau gehad en was er meteen weg van. verder ben ik een fan van deep red van hugo boss en laura biagiotti, mn. de geur venezia, helaas heb ik begrepen dat deze uit de handel is toen ik er laatst naar vroeg bij de parfumerie. zonde want volgens mij was dat best een populaire geur. verder maak ik altijd onderscheid tussen doordeweekse werkdagen en uitgaansdagen, vind dat ik mijn dure luchtjes moet bewaren voor het weekend, dus door de week gebruik ik de wat goedkopere geurtjes zoals: marroussia, gloria vanderbilt en musk van allyssa ashley. ben wel het type van de zwaardere musk-achtige geurtjes
ff een vraagje voor jolien die in een parfumzaak werkt: klopt het inderdaad dat venezia nergens meer te krijgen is? zou zo graag weer een nieuwe fles willen hebben.
Chanel - No 5 Versace - Bright Crystal Joop - Berlin En voor mijn lief: Paco Rabanne - Ultraviolet Man Dior - Fahrenheit
hier ook j'adour van dior heerlijk! en mex vind ik ook erg lekker. ik heb er eigenlijk heel veel die ik echt lekker vind!
heb het ff nagevraagd,en idd wij kunnen hem ook niet meer bestellen!Heb je het al via internet geprobeerd?Misschien heeft daar iemand nog wat liggen.
Wist helemaal niet dat er ook parfums voor babies zijn. Zwitsal zou ik zelf wel willen dragen! Zo lekker. Extra pluspunt van een baby; meer zwitsal! Heb zelf nog geen kinderen, maar heb wel een fles baby olie van Zwitsal voor in bad. hihi
Intens van Hugo Boss en White Musk van Alysa Ashley ( ruikt het zelfde als van de bodyshop alleen een stuk voordeliger)
Mijn favorieten zijn naomi cambell (heb ze geloof ik allemaal nog staan), hugo en white musk van the body shop is zeker ook erg lekker, heb geloof ik nu nog zo'n 7 flesjes staan, ik doe er altijd zo lang mee!.
Ik zweer bij Cool water van Davidoff. Zowel de Eau de toilette, de douchegel en bodylotion. Heerlijk!
Voor in de winter gebruik ik BY van D&G En de zomer l'eau dissey, de aroma tonics van Lancome en Envy me van Gucci. Verder davidoff cool water for women en Coco de mademoiselle Voor mannen vind ik Allure sport errugggg lekker en Aqua di Gio van Armani.
Een parfum die op zwitsal vindt lijken is kenzo. In dat gele flesje. Ik weet zo niet hoe ie heet. Maar wel erg lekker.
ik heb er meerdere die favoriet zijn. in de winter dior addict angel , thierry mugler poeme zomers sun, jill sander mira bai tocade, rochas wish, shopard en dan heb ik nog een lekker olie luchtje uit marokko