ik ben zo'n persoon die parfum afstemt op een situatie heb ik sochtend gedoucht dan wil ik graag een frisse parfum op heb ik savonds gedoucht dan wil ik graag een zachte geur op zodat mijn man niet stikt van de parfum lucht in bed nu is het laatste mijn vraag...wat zijn nou zachte parfums? degene die ik ken zijn noa en anais van chacarel..dit zijn lieflijke zachte geurtjes maar deze heb ik al gehad dus nu wil ik wat nieuws alle suggesties zijn welkom
Wat een wereldechtgenote ben jij dat je zelfs 's avonds parfum op doet voor je man! Zou ik ook eens moeten doen. Aan je naam te zien denk ik dat je wat donkerder bent van huid en haar, niet? Dan denk ik dat Maroussia wel een zacht geurtje voor je is...
nah marroussia vindt ik een te poederachtige geur (als ik het een naam moet geven) en daar ben ik niet weg van
hier kan je een zelftestje doen: http://www.alaparfumerie.nl/shop/enter. ... ltaat.php3 deze is trouwens ook heel zacht: Sensations van Jill Sander
Laura is een zacht luchtje. je moet al snel geen musk luchtje pakken die zijn eigelijk wel snel zwaar
Als lichte parfum gebruik ik graag Noa of Estee Lauder Pleasure..de laatste is toch mijn nr 1 favoriet
Armani parfum die in dat witte flesje zit , weet de naam niet maar die is best fris en niet zo heel sterk , jadore is ook niet zo heel sterk vind ik en de nieuwste van fendi is ook wel fris ...
Ik vind Noa helemaal geen zacht geurtje, m'n schoonmoeder spuit dat op, nou de hele auto ruikt er dan naar
Maar als je niet wilt dat het te sterk overkomt , kan je bijvoorbeeld van een parfum dat je lekker vind ook wat bodylotion kopen en dat opdoen , dan ruik je toch naar parfum maar niet zo sterk , dat doe ik voor het slapen gaan meestal ..
Happy van Clinique vind ik erg lekker. En ik kreeg ook een testertje van Funny, het nieuwe lichtje van Moschino en die vond ik ook erg lekker. Allure van Chanel blijft voor mij een toppertje die op ieder moment van de dag wel kan!
dit was tot een jaar terug ook mijn lijflucht ben daar nu zo op uitgeroken en ik vindt het niet zo zacht trouwens @nicole26 nou dat is het hem ik doe graag douchen met de douchegel en insmere met de bodylotion zodat ik indd toch wel naar die geur reuk maar ik doe toch ook altijd nog een beetje op mijn polsen en achter mijn oren en in mijn decollete zodat ik zelf ook echt die geur een beetje ruik niet alleen mijn man hoeft er plezier van te hebben