Voor een zacht geurtje, ga ik the White Musk van de bodyshop. Die ruikt bij mij tenminste heel zacht.
mmmm dolce en gabanna light blue, idd een erg lekkere. ik spoot die altijd boven mn hoofd en liet het over me heen vallen
wat ik een lekker lief en fris luchtje vind is Happy van Clinique en een lekker lief zoet luchtje is Sunset van Naomi Campbell. Het ruikt licht naar vanille
Feminine van D&G en She/Lei/Elle van Emporio Armani (licht-goudkleurige verstuiver) vind ik erg lekker en wat zachter. Maar je weet het he: geurtjes ruiken op iedereen anders...
Als ik voor een zachte geur ga neem ik meestal het parfum van DKNY be delicious. Je hebt hem zowel in de groene vorm (groene appel) als in de rode vorm (rode appel) is een echte aanrader. Hij komt helemaal niet zwaar over en is lekker fruiterig.
hey meid ik heb van mijn schatje van zijn laatste oefening D&G The one gekregen, heerlijk zoetig en zacht. Denk wel dat jij hem lekker vind. Haha ik draag het dag en nacht!
sorry las dit te laat maar ik heb t over de groene... de rode ken ik niet.. groen is echt jummie jummie
Naomagic van Naomi Campbell vindt ik een erg lekkere zachte verleidelijke geur. Wat ik ook een lekkere geur vondt is die van Esprit (en dan de donker roze). Is wel alweer een tijdje geleden dat ik deze had maar was lekker zoet. Gr. Kat