menstruatiepijn - borstvoeding

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by elinora, May 4, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. elinora

elinora Lid

Sep 12, 2008
    17
    0
    0
    Hoi,

Ik ben morgen 37 weken en heb sinds een paar dagen af en toe last van lichte menstruatiepijn. Is dit nu een begin of zegt het niet echt iets? Het is mijn eerste kindje en weet dus niet goed wat te verwachten...Ons babytje woog op 35 weken al 3kg 100, is de kans groter dat het dan ook vroeger zal komen?

Nog een vraagje over borstvoeding. Ik ga bv geven, maar soms vraag ik me af of ik wel genoeg melk ga hebben. Zo zijn mijn borsten tijdens de zwangerschap niet echt gegroeid (heb al kleine borsten) en heb ik nu nog geen melkverlies gehad. Is het dan niet zo dat je borsten groeien door de melkproductie?

Alvast bedankt voor je antwoord!
    Elinora

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

Sep 25, 2006
    6,432
    5
    38
    Hoi elinora,

het wil niets zeggen dat je nu al deze krampen hebt. Je baarmoeder oefent de laatste weken. de ene vrouw heeft er last van en de ander merkt het niet eens. Het kan dus wel, maar meestal is het alleen voorwerk. en dat je borsten niet gegroeid zijn in de zwangerschap of melk hebben gelekt, wil helemaal niet zeggen dat jij een minder grote kans hebt op het slagen vsan BV dan wanneer dat wel het geval was geweest. Bij vrouwen met kleine borsten zie je trouwens regelmatig dat het beter gaat, dus geen zorgen maken.

Groetjes Brigitte

Share This Page