Oké, moet heel spannend, maar ik ben op zoek naar nieuwe koekenpannen en een wokpan, maar er is te veel keus Iemand dé tip? Het is altijd toch best een uitgave, dus wil eigenlijk een goede keuze maken. Er zijn veel verschillende merken en veel verschillende reviews, dus weet even niet meer waar ik goed aan doe. Ik zoek dus fijne pannen die vooral ook even mee gaan. Ik wil ze in de vaatwasser kunnen doen en ze moeten vrij zijn van schadelijke stoffen (wellicht overbodig om te melden). ik kook nog op gas. Als laatste wens, het liefst geen €80 per pan ofzo. Wie heeft de tip?
https://nl.pepper.com/share-deal/223609 Dit is een zeer goede acties voor PFAS -vrije pannen! De prijs is natuurlijk top. Zelf ook al een tijd in gebruik en ze bakken erg fijn! Met code BKWELKOM15 nog 15% extra korting!
BK pannen zijn top! Al was ik ze wel met de hand af, heel makkelijk schoon te krijgen en bespaart nogal wat ruimte in de vaatwasser, maar ze schijnen wel vaatwasbestendig te zijn
Greenchef diamond kreeg recent beste oordeel van consumenten bond. Pfas vrij prima prijzen bk pannen kwamen ook goed (wel iets minder dan deze ) uit de test en zijn duurder
Ik volg even! Mijn man was pannenkoeken aan het bakken en had ineens alleen een steel vast. En in de wokpan is dat laagje weg aan het gaan. Zijn beide pannen van Tefal en zijn waardeloos. Heb ze pas 2 jaar en kan ze nu al vervangen.
Aha bedankt! Ik twijfelde bijvoorbeeld over Greenchef omdat ik bij de recensies ook mindere ervaring(en) las. Misschien ga ik die dan gewoon toch proberen. Of de BK pan uit de eerdere post. Ik dacht alleen dat die niet in de vaatwasser konden en dat is hier wel echt een must. Bedankt voor jullie reacties!