Ik vroeg mij of er iemand is die ervaring heeft met een VIVA hotel op Mallorca? Wij willen deze zomer met onze zoon van 2 en onze dochter van 11 maanden gaan. Ik heb al een aantal hotels online bezichtigd maar ik kan niet kiezen. Misschien dat jullie ervaringen mij over de streep trekken.
Ik zeg viva mallorca in can picafort. Super hotel waar kinderen op de 1e plek komen. Fijne appartementen lekker eten. Bovendien ook een heel gezellig plaatsje met uitstapjes om de hoek. Ontzettend fijn en schoon strand. Ligging in noord mallorca is ook fantastisch vanwege natuurschoon bijv Cap Formentor. Kortom aanrader!!!
Dank je wel!! Ik heb het reisbureau gevraagd hier voor ons naar te kijken. Wij hadden deze er zelf ook uit gepikt en met deze bevestiging, top!!
Wij hebben deze in optie staan! Ziet er mooi uit! Enige minpunt vind ik de transfertijd van minimaal een uur! Met een overactief meisje op schoot?!? Dat zie ik dus niet zo zitten.... Wij hadden dus het idee een taxi te nemen, maar iemand dan een idee hoe dat zit met de kleine? Want die kan dan niet in een autostoel...
Wij hebben dit hotel gisteren geboekt. Met prive tuintje. Ontzettend veel zin in! Qua transfer tijd, dat verschilt nogal geloof ik. Ik lees wat over 45 minuten maar ook over twee uur. Ligt er aan hoeveel hotels ze langs moeten. Taxi schijnt idd een goede optie te zijn!
Wij wilde idd ook met privé tuintje Wanneer gaan jullie?? 2u?? Dat vind ik echt veel te lang, haha! Taxi is dan veel fijner Maar mag ze op schoot in de taxi? Ben niet van plan een autostoel mee te gaan slepen....
Augustus gaan we. Wel midden in hoogseizoen maar ja, was niet anders ivm werk. Ik weet niet hoe dat zit met taxi/ autostoel. Op zoover wordt er ook over de taxi gesproken. Volgens mij ook met kleine kindjes. Wij twijfelen ook over de optie taxi
Hoi dames, kan helaas beamen dat de transfertijd 2 uur kan bedragen. We zijn twee keer naar can picafort geweest. 1 keer 50minuten gereden en 1 keer 2,5uur. Beide keren buiten het hoogseizoen. Mochten we weer terug gaan dan huren we een auto op het vliegveld. Dan heb je de tijd aan jezelf. Bovendien nodigt Mallorca erg uit om zelf te rijden, mooie wegen en vrij rustig.
Wij zouden in juni gaan. En hebben al aangegeven een taxi te nemen en niet met de bus te gaan. Maar pfff... ik vind het duuuur! Ruim 2400 voor ons samen (dochter is nog gratis) voor 11 dgn all inn. Ben ik zo'n zeikerd?? Of is het gewoon heel duur?
Ja het is erg duur! Dat vind ik ook. Maar het is wel heeeeeerlijk! Wij gaan in augustus en zijn voor 2 volw., 1 kind van 2 en 1 kind van 11 maanden, all inclusive met prive tuintje bij het appartement 3200 kwijt voor 8 dagen. Tja, het kost wat maar dan heb je ook wat denk ik.