Hoi allemaal, Wij willen volgend jaar graag op vakantie met zijn drietjes. Onze dochter wordt in mei 2012 1 jaar. Ik houd niet heel erg van vliegen dus zat te denken aan Mallorca. Het gaat dus om een vakantie met kind van 1 jaar. Nu ben ik er nog nooit geweest dus heb geen idee waarvoor we moeten kiezen.. Wat is een betere tijd? Juni of September? Wil wel het liefst zwembad-weer hebben (ik weet het zon met een kleintje, voorzichtig etc.. maar goed ik ga ook wel een beetje voor mezelf ) Het leek me ook leuk om misschien een huisje/bungalow te hebben zodat je toch lekker buiten kan zitten als kleintje even slaapt ofzo. Heb dit wel eens gezien bij een 'hotel' in de canarische eilanden leek me ideaal met een kleintje. Mooi zwembad vind ik belangrijk, niet te afgelegen. Ook qua plaats weet ik niet goed waar ik voor moet kiezen.. Ieder geval.... alle tips zijn welkom
Wij zijn naar menorca en mallorca geweest. Vond Mallorca wel wat leuker.Wat grotere plaatsjes waar s avonds wat meer te doen was als in Menorca. Wat misschien ook fijn is voor jullie is een apart hotel. Heb je gewoon een apartement en de voordelen van een hotel(eten schoonmaak bad en bed linnen ed) Hoef je als je vakantie hebt ook niet te koken en schoon te maken.
Wij zijn dit jaar naar Cala bona geweest op mallorca. Hotel heet protur Floriane. Erg leuk hotel, met 3 zwembaden waaronder gescheiden peuterbadjes. We hadden een gezins kamer. Dus 2 slaapkamers, we zaten op de bagane grond met een groot stuk tuin. Erg lekker om in de avond te zitten. Er is genoeg animatie voor jong en oud. Het stadje is een klein stukje lopen en het grenst aan cala millor. Ook erg leuk daar. Vorig jaar zijn we naar Santa Ponsa geweest, ook mallorca. Hotel daar heet Club santa Ponsa. Ook een super mooi hotel/appartement. Grote kamers, en een mega balkon. Zwembad was erg netjes en ook was er genoeg animatie. Enigste nadeel is dat het een stuk lopen is naar het strand. Echter rijden er wel shuttle busjes heen en weer gratis. Eten etc was daar echt heel lekker. 3 jaar terug zijn we naar Alcudia geweest, ook een erg leuke plaats. Was een super groot hotel met verschillende zwembaden, en een heel mooi strand. Ben de naam kwijt van het hotel. Persoonlijk vind ik mallorca erg leuk. Niet lang vliegen en het weer is er in het algemeen erg lekker. Dit jaar zijn we in juni geweest, wel meer bewolking gehad en soms zelfs regen. Vorig jaar zijn we in sep. geweest toen hadden we meer zonnige dagen en was het tussen de 25 en 30 graden. Erg lekker dus