ik zie ff door de bomen t bos niet meer... Ik zoek een leuk hotel in Parijs. Met parkeergelegenheid erbij, graag dicht bij een metro. Iemand de tip!?
Wij zaten in Campanile in parijs met eigen parking onder het hotel. Recht tegenover een metrostation. Maar ik weet werkelijk niet meer welke, er zijn er zoveel. Ik ga even kijken of ik het terug kan vinden.
Ik weet wel een leuke camping vlakbij parijs. Camping le Chene gris. De trein stopt naast de camping en daarmee ben je in een uur in centrum parijs. Met de auto ben je er in 20-25 minuten en ook in 25 minuten in disneyland parijs.
Dat is een mooi budget Via Booking.com kun je veel hotels vinden, je kunt dan ook aangeven dat je een parking wil. Als je in het centrum zit (arrondissement 1 t/m 11) dan zit je vrijwel altijd dichtbij een metro station. Via hier ( https://www.ratp.fr/plan-metro ) kun je alle metro's, RER (soort stoptrein) en tramlijnen zien. Eifeltoren is metrolijn 6. Champs-Élysées , Hôtel de ville , le Louvre is metrolijn 1. Sacré coeur is metrolijn 4. La Defense is in principe ook metrolijn 1, maar ik kan je de RER A aanraden, die is 100x sneller. (Moet je wel een apart kaartje voor kopen, kan ook in de metrostations)