Baby died 'because he fell ill at the weekend': Panicking hospital nurses told mother 'there are no doctors' | Mail Online Dit is toch onvoorstelbaar!
Wow.. niet te geloven !! je vertrouwt je kind toe aan zo'n ziekenhuis.. en dan gebeurd dit!! verschrikkelijk
K heb veel familie in engeland met name londen wonen en hoor zoo vaak dat de ziekenhuizen zo slecht zijn maar dit is gewoon TE schandalig! Bah
wat erg is dit zeg. Dit doet me meer denken aan de derdewereldlanden dat je het ziekenhuis inkomt en ze zeggen geen dokter aanwezig en op het moment dat je geld laat zien blijkt de persoon die zei geen dokter zelf wel dokter te zijn. Dit hoort gewoon niet hoor
Ongelofelijk inderdaad, maar wat ik niet begrijp, waarom heeft ze zelf geen ambulance gebeld en kind laten overbrengen naar een beter ziekenhuis? Desnoods, had ik zelf gaan rijden. Als ze daar niets kunnen, zou je dan niet alles doen om je kind te redden? makkelijk oordelen, ik snap het, en dat doe ik dan ook niet, het is al erg genoeg
ongeloofelijk, wat enorm verdrietig voor de ouders, en enorm triest dat er zulke praktijken in een ziekenhuis gebeuren.
Vréselijk! Ik hoop dat dit een hele grote wake-up call is voor het ziekenhuis... Arm ventje en arme ouders .
Volgens mij zijn er in Nederland ook niet altijd artsen aanwezig 's nachts en in het weekend wanneer dat nodig is. Zijn al veel baby's daardoor overleden...
Ik heb jaren in Engeland gewoond, en ben er ook bevallen. Hoewel er uiteraard problemen spelen binnen de NHS heb ik eigenlijk alleen maar positieve ervaringen. Één ding wat me wel is bijgebleven is een diep wantrouwen richting de Engelse pers, en in het bijzonder de Daily Mail. Mán wat een agenda hebben die gasten...
Idd. Kan me een verhaal herinneren van een bevalling waar alleen een onervaren co aanwezig was. De vrouw had zwangerschapsvergiftiging en tijdens de bevalling ging alles mis. Meneer of mevrouw de dokter vond de golfbaan even belangrijker... Er waren verschillende co schappers die hierover klaagde. Dus hier in nl gaat het echt niet veel beter.
dit gaat me door merg en been! mijn zoontje is ook onder de royal brompton. als ze vanaf barnett naar royal brompton hadden gemoeten met ambulance had het nog een half uur geduurd, misschien dus ook al te laat. ik had mijn zoon in deze situatie ook eerst naar ons plaatselijke ziekenhuis gebracht. (niet barnett gelukkig). moet er niet aan denken dat er dan geen arts was geweest! ben trouwens wel over de nhs te spreken, dankzij hen is mijn zoontje er nog!