Park a kid box

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Floriade, 4 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Floriade

Floriade Lid

22 mei 2011
    47
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wie heeft er ervaring met de " Park a kid " box van Babydan ?

Eigenlijk wilde ik deze discussie in het draadje "wel of geen box " verder voeren maar hij was al dicht. Een van de redenen van die vraag is plaatsgebrek.

Wat zijn zo al de voordelen en nadelen van de Park a kid ?

Een nadeel lijkt me dat de baby altijd laag ligt. Het kan tochten bij ons op de vloer. Op de tocht kan wellicht iets bedacht worden.
    Een voordeel we hebben nog pelgrim ronde gaskachels en de park a kid box kan omgebouwd worden als haard hek. Plus makkelijk ? opbergbaar ?

Graag ook wat reacties gedachte / ervaringen m.b.t. laag bij de vloer box of van de vloer af.

Ander optie is ( maar wederhelft denkt hier anders over ) de Stokke mini sleep ook als box te gebruiken. door gewoon even een ander matrasje erin te leggen. Doet iemand dit al ? of heeft iemand hier ervaring mee ?

Of geen box natuurlijk.

En wanneer kochten de meeste mensen een box na de geboorte of er al ver/ vlak voor ?

2. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.805
    4.191
    113
    Geen box lijkt me echt geen optie. Ik had iig echt niet zonder gekunt. De systemen waar ji het over hebt ken ik niet maar een vriendin van mij heeft een opklapbare box. Misschien is dat wat?

3. saroanda

saroanda Actief lid

24 nov 2009
    232
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben binnen gewoon een box staan, en voor buiten hebben we zo'n ding als jij beschrijft, ik noem ém de playpen. wij hebben alleen een veel grotere, zodat íe ruimte zat heeft om te spelen. Hij is ook mee op vakantie geweest in de caravan, ideaal op de camping. Mensen keken ons wel vreemd aan, maar ik hoefde niet 2 weken lang achter m'n dreumes aan te rennen:D

4. Floriade

Floriade Lid

22 mei 2011
    47
    0
    0
    NULL
    NULL

Deel Deze Pagina