Hoi meiden, Wanneer zijn jullie gaan kijken naar een babykamertje? Het is toch een grote beslissing en wanneer moet je die nemen? Kan dat nu al...of pas met 4 maanden ofzo...en de rest van de uitzet...waar begin je eigenlijk als eerste mee Groetjes Binky
Kijken hebben we al heel vroeg gedaan, hihi, maar echt kopen toen ik ongeveer drie maanden zwanger was. Bij ons zat de zomervakantie ertussen dus vandaar dat we het vroeg besteld hebben. Wij hadden nu alles mooi op tijd. Bij een buurvrouw van mij ging het mis. Zij kreeg alles met 35 weken ofzo en toen bleek niet alles erbij te zijn en het was maar de vraag of ze het op tijd konden leveren.
Als ik jou was zou ik wel nog even wachten tot je de eerste 3 maanden achter de rug hebt. Maar daarna kan je het snel bestellen. Wij hebben ook al besteld met 4 maanden. Wel pas de afleverdatum veel later afgesproken hoor.
Als je er aan toe bent. En al denk je dat nog niet te zijn, rond de 20 weken gaat het wel kriebelen hoor! En als er dan iets niet is bij de levering, komt het daarna ook nog wel goed hoor! Je beebje heeft niet zo heel erg veel nodig
Onze kamer heeft een levertijd van 14 weken.. We hebben hem in Februarie besteld en is er pas medio Juni... Kortom wees er snel bij!
Wij hebben hem met 19 weken geloof ik besteld. Maar goed, je kunt daarvoor natuurlijk al flink rondsnuffelen, want er is zoveel. En inderdaad, op sommige dingen zit een aardige levertijd. Wij laten de spullen waarschijnlijk afleveren als ik ongeveer 32 weken zwanger ben.
ons kamertje heeft een levertijd van 12 wk, het waren er eigenlijk 14 maar een iemand had geanuleerd gelukkig. wij hebben het besteld toen ik 19 wk zwanger was en hebben toen ook meteen de kinderwagen en box besteld. dus als ik rond de 32 weken ben hebben we het binnen
wij hadden onze babykamer al gekocht toen ik 6 weken zwanger was , we waren aan het kijken op marktplaats en daar stond een kinderkamertje nog helemaal nieuw in doos voor 150 euro,dus we hebben de mensen opgebeld en savonds naar heerhugowaard gereden. het kamertje staat in me fotoalbum , we hebben alleen de ledikant en de comode. kast hadden we zo ie zo niet nodig want heb een inbouwkast in het kamertje staan
Nou Sonja, dan heb je een hele goede koop gedaan! Hetzelfde kamertje bij babydump zou je ong 6 a 700 kwijt voor zijn!
misschien een beetje raar maar ik heb de babykamer zo goed als al gekocht en ben nog niet eens zwanger haha maar dat komt omdat mijn zus de babykamer verkocht en ik die helemaal geweldig vond. de kamer had nieuw 1200euro gekost en ik mocht hem hebben voor 250 euro...wij zouden zowiezo een kamer van marktplaats kopen...en nu is t helemaal geweldig omdat ik nu weet wie erin heeft gelegen en hoe ermee om is gegaan. sommige verklaren me voor gek maar ja stel dat ik niet zwanger kan worden verkoop ik t toch alsnog...zie t probleem niet zo liefs marieke
Wij hebben de kamer van een beste vriendin overgenomen al voor dat ik zwanger was, anders bracht ze hem naar de sloop. Scheelt toch weer heel veel geld, en het ziet er allemaal nog erg goed uit.
Het is maar hoe je het bekijkt...en hoe lang de levertijd is. Soms kan je een showmodel meenemen dus dan is er niets aan de hand. Bij een levertijd van 12-14 weken wordt het beetje krap. maar ja als je beeb eerder mocht komen dan ligt hij/zij waarschijnlijk nog niet thuis in een bedje.
Eergister het kamertje besteld, best vlot idd, maar d'r zit ook nog een levertijd van ong 14 weken op, dus ik ben blij dat ik hem al besteld heb. Liever iets eerder klaar en lekker in het kamertje tuttebellen dan dat ik moet stressen. Liefs Es
ik heb gister de babykamer gekocht via marktplaats. ik moest deze gewoon hebben en we hebben beneden een grote ox waar alles in past