We willen in de meivakantie lekker even naar de zon. Wie weet of het op de Canarische Eilanden dan al lekker is qua temperatuur? 30 graden hoeft niet maar toch graag wel minstens 25...
meivakantie valt vroeg dit jaar... 22-25 denk ik ongeveer.. gevoelstemperatuur hangt ook wel af van de wind natuurlijk. Op Lanzarote was het door de wind soms toch wel fris. Maar het kan natuurlijk altijd 2 kanten op.. Wij hadden toen ook 2 dagen a 3 dagen wat troosteloos weer.. Maar uitschieters de andere kant op kan natuurlijk ook.
Het is gewoon ook lastig te voorspellen. Mijn familie woont in Zuid Spanje en daar lag vorige week opeens een dik pak sneeuw! 😱 Dat gebeurt daar anders nooit...
Wij waren vorig jaar rond 10 mei op Gran Canaria, en vond het toen niet heel erg warm. Gemiddeld denkik rond de22/23 graden, maar met wat wind niet echt heel warm. In de zon wel echt lekker, maar zodra er schaduw was, vooral in combi met wind vond ik het zo nu en dan best fris voor alleen een zomershirtje. De meivakantie is nog een aantal weken eerder, dus zou wel met wat frisser weer rekening houden
Wij zijn vaker in de mei vakantie geweest en we hebben toch meestal tussen de 25/28 graden gehad! ( gran canaria)
Wij hebben ook zitten kijken en zoeken op internet naar de temperaturen daar. In Brabant is het carnavalsvakantie eind febr. En dan is daar nog echt frisjes. Dus hebben we nu gekozen voor een korte rondreis door Marrakech zooo gaaf om dit te mogen doen.
Wij zijn half april 2005 naar Tenerife geweest en het was overdag tussen de 25-28 graden en 's avonds koelde het af naar 20 graden. Was echt perfect! Maar misschien hebben wij geluk gehad