Nou vanmorgen niet zulk leuk nieuws gehad, mijn broertje en zijn vriendin zijn uit elkaar. Ze hadden al een aantal jaar een relatie, wonen beiden nog thuis studente nook beiden nog. Zij heeft geen gevoelens meer, ergens heb ik deze gedachte al gehad sat dit zou gebeuren ze is net op stage geweest in het buitenland. en ze had get daar super.naar haar zin. mijn broertje heeft het echt niet aan zien komen. MijnMoeder belde vanmorgen dat hij zo overstuur was gisterenavond. Hij huilde net als toen onze vader overleed, hij heeft 2x moeten stoppen onderweg naar huis . Uiteraard voel ik me klote, maar meer omdat ik het echt zielig vindt voor hem. Ik weet het even allemaal niet. We zullen hem erdoorheen slepen. Hij moet even buffelen nog twee weken hij is aan het afstuderen. Maar ook de vraag zal onze zoon het door hebben? Hij was en is dol op haar ze is er ook al zolang hij er is! Pfff wat een verdriet moet weer aan mijn eigen verleden denken!
je broer heeft verdriet maar zo te lezen ben je er voor hem en meer kan je niet doen het is ook erg voor je zoon ook omdat hij met haar is opgegroeit maar gelukkig groeit hij daar ook nog over heen sterkte met je broer