Aqua Fantasy Turkije geboekt

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Femmetje, 30 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Femmetje

Femmetje Bekend lid

24 mrt 2008
    815
    0
    0
    Gisteren onze meivakantie naar Turkije geboekt, we gaan naar kusadasi naar Aqua Fantasy. We zijn hier zo'n 3 jaar geleden ook geweest en het is ons toen echt goed bevallen, vooral voor de kids!
    Wie is er ook geweest of gaat ook?
    Wat zijn jullie ervaringen?

2. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Wij zijn er 3 keer achter elkaar geweest. De laatste keer was 3 jaar geleden toen het nieuwe gedeelte net open was. Erg jammer omdat het nu wel erg massaal geworden was! Verder was de Nederlandse kidsclub nu verbannen naar een eigen tentje ipv het podium wat de kids erg jammer vonden. Moor voor de rest, heerlijk genoten van het mooie weer en het vriendelijke personeel!

Heel veel plezier!

Omdat we nu een 3e hebben en echt gebonden zijn aan het hoogseizoen is het voor ons helaas niet meer mogelijk...ik heb dit jaar nog wel even gekeken maar 5500 euro vind ik toch een beetje zonde....

3. Foxter

Foxter Niet meer actief

ziet er heel mooi uit, ik zou er ook wel eens heen willen. Boek je via die site eigenlijk inclusief vlucht?

Ben een beetje een leek op dat gebied...

4. twinkle star

Ligt een beetje aan wleke site denk ik. Via kidsworld is het inclusief alles. De vlucht, eten en drinken, alles is inbegrepen.

5. Femmetje

Femmetje Bekend lid

24 mrt 2008
    815
    0
    0
    He twinkle star, bedoel je dat er op het podium dan niks meer te doen is van shows enz?
    Ik hoorde al wel (nadat wij geboekt hebben) dat als je niet meer via kidsworld boekt, de kids ook niet meer naar de kidsclub mogen. Best zielig voor alle kindjes die denken daar lekker een paar uurtjes te gaan spelen en waar tegen dan gezegd wordt van je mag hier niet binnen. Niet alle kinderen snappen dat.
    Maar hoop wel dat de shows en kinderdisco enz. op het podium nog gewoon zijn?! Weet jij dat?
    Het wordt voor ons alweer 3,5 jaar geleden dat we er geweest zijn.
    Wij betaalden voor 2 volw en 2 kids 2800 euro, wel voor 14 dagen in de meivakantie. Dus het was nog te doen voor ons, maar wij zijn ook altijd van schoolvakanties afhankelijk en denk dat het in de zomervakantie echt veel duurder is!

6. twinkle star

De eerste 2 jaar dat we gingen was er kinderdisco op het grote modium. Het laatste jaar hadden ze vlak bij het strand eem huisje met een varanda waar d enederlandse kinderdisco gehouden werd maar goed....een stuk minder sfeervol als wat het was. De engelse kidsclub was trouwens wel gewoon op het grote podium en de animatie voor de oudere ook gewoon hoor.
    Wij hadden gekeken voor de zomervakantie en we zouden voor 8 dagen met z'n vijven 5500 euro kwijt zijn. Dat gaat me net iets te ver hahahhah

Dat je niet mee zou mogen doen aan de kidsclub als je niet via kidsworld boekt lijkt me sterk.....het is toch iets wat het hotel aanbied en niet wat je speciala moet boeken? Ik zou niet weten hoe ze het zouden willen controleren eigenlijk.

7. Femmetje

Femmetje Bekend lid

24 mrt 2008
    815
    0
    0
    Hey, ja het leek mij ook sterk, maar is echt waar. Heb het op zoover gelezen, maar ook kidsworld zelf erover gemaild en dit is echt zo.
    Dus je komt de kidsclub niet in, als je niet geboekt heb via sunweb of kidsworld. Je krijgt hiervoor een speciaal bandje geloof ik.

Toen wij geweest waren was ook alles nog op het grote podium, en dat was erg leuk! (al vond ik het wel erg hoog en was ik steeds bang dat er een kindje zou afvallen omdat het toen best druk was)

Maar goed, we zullen het allemaal wel zien!

Maar jeetje wat een prijzen he, zo zin de zomervakantie! Dat is idd een beetje te gortig zeg!!

Deel Deze Pagina