Hoi, Wij gaan in juni 2 weken naar noorwegen, we gaan naar 3 vakantieparken (gala, myrkdalen en vardal) in het onderste deel van Noorwegen. Heb er onwijs veel zin in, maar ken Noorwegen helemaal niet. Vroeg me af of jullie tips hebben om daar te doen met een kind van 3,5. Wat is leuk? Ben benieuwd! Thnx
Hoi, In Noorwegen is vooral veel prachtige natuur, dus denk aan wandelen, zwemmen enzo. Er zijn wel veel kleine dorpjes, maar er zijn niet echt veel cafeetjes en terrasjes, dus je zult het vooral zelf gezellig moeten maken. Mijn grootste tip is dat je moet zorgen dat de kleine het leuk heeft in de auto. Er zijn prachtige routes en met max. 80 km per uur en veel bergen en bochten zit je al snel een flinke tijd in de auto: National Tourist Routes in Norway - www.nasjonaleturistveger.no De tweede tip voor als je via Kiel-Oslo gaat: zwemkleding meenemen! Kiel-Oslo is een duurdere optie, maar met kinderen is het heel relaxed... zwemmen op de boot, eten bij het buffet en na een nachtje slapen ben je in Oslo. Algemene info over Noorwegen staat op: Visit Norway - Norway official travel guide - visitnorway.com Verder en ik het zuiden niet goed. Wij gingen vooral naar het midden en de fjorden. Fijne vakantie! (Ik zou ook wel weer willen...)