is, dat als iemand een topic plaatst, al dan niet met een vraag erin, en er iemand reageert met het juiste antwoord, de eerstvolgende 47 mensen ook reageren met datzelfde antwoord. Waarom? Het antwoord is toch al gegeven? Waarom moet je dan alsnog het antwoord neerzetten? Wordt het dan een beter antwoord? Net als met een topic wat dubbel geplaatst is, iemand reageert dan: "Dit topic bestaat al volgens mij" En de volgende 30 mensen zeggen hetzelfde. Waarom? Wie heeft hier een zinnig antwoord op?
Hahaha ik heb dat ook wel eens gehad...Dat was echt een praktische vraag over hoe je iets kon wassen. Komen er vervolgens heel veel berichten met daarin op hoeveel graden het moet! Ik had na 2 berichten wel door dat dat 30 graden was! haha! Was overigens niet in een eigen topic. Ik klik het altijd al weg als ik zie dat er al mensen hebben gereageerd met het juiste antwoord...zonde van mn tijd toch!! Misschien vinden die mensen wel dat die andere het niet goed heeft verwoord! Haha! Dat ze willen dat het in een andere volgorde staat ofzo? Of willen ze laten weten dat ze ook het antwoord weten?
ik denk dat de meeste mensen alleen de vraag lezen en de 50 pagina's antwoord niet.... Heb het echt niet over mezelf hoor hahaha
bij sommige zaken denk ik om het te benadrukken. bijv voorbeeld (is echt een voorbeeld hoor niet dat iemand zich aan gevallen voelt) "ik heb een gangbang gehad maar mijn vriend weet dit niet nu ben ik zwanger" 9 van de tien zullen dan zeggen dat ze een beetje dom bezig is geweest en dat ze het moet opbiechten.puur om de ts de ernst te laten zien maar bij vragen zoals. hoe kan ik mijn onderbroeken het beste wassen. en er staat er 30x op kookwas. ja dan zie ik het nut niet om te reageren omdat de ts na 5 keer hetzelfde antwoord wel snapt dat het op kookwas moet (of 60 graden oid )
tja, maar ik kan me voorstellen dat je dan nog wilt toevoegen 'met een schepje soda'. blijft die kookwas staan verder... Enneh, gangbangs zijn toch altijd met condoom? Wow, krijg je een super gemixte drieling, das wel gaaf8) Als ik door heb dat er al tien keer iets staan zeg ik ook niets, tenzij ik het heel erg ook vind. dan is het meer een 'JA, dat is echt zo!' antwoord
haha dat heb ik me ook wel eens afgevraagd! Net als met topics waarin iemand iets vraagt, zoals bijvoorbeeld een knuffeltje van de kleine die ze kwijt zijn en of iemand er zo een heeft. Hoeveel mensen er dan reageren met 'ik heb em niet'. Wat heeft de ts er aan om dat te horen? ze wil toch liever reacties van de mensen die dat knuffeltje wel hebben...
Wat vaak gebeurd is dat iemand een topic opent , en wij hopeloze dames die eigenlijk ons huishouden zouden moeten gaan doen , zien dat nieuwe topic , duiken er met zn allen bovenop , en drukken met zn allen tegelijk op reageren nadat ons antwoord is getikt. tja
ik denk dat mensen graag gehoord en in dit geval gelezen willen worden. een andere verklaring heb ik er echt niet voor
Ja, en zo kun je overal op ieder topic wel iets aan te merken hebben. Dit is een forum, hier worden topics geopend en beantwoord. Nuttig en nutteloos, lekker belangrijk...
ik denk dat het ook een kwestie is van bevestiging geven.. 1 persoon kan antwoord geven, maar wie zegt dat die ene persoon gelijk heeft? Dus geven meer mensen antwoord om aan te geven dat het inderdaad zo is.... en bij vragen waarbij mensen het antwoord niet weten: Als mensen dan in elk geval reageren, kan TS niet zeggen: Zoveel mensen lezen, maar niemand geeft antwoord?! Waarom reageert er niemand?!