Parkeerkosten Ziggo Dome

Discussie in 'De lounge' gestart door BuffySummers, 14 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Minny

Minny Fanatiek lid

26 sep 2007
    4.647
    2
    0
    Ik ben ook geweest! Heb vandaag mijn Bruno trui aan :) Ben verliefd, hihi...

Maar eh, wij hadden de auto geparkeerd op P5 en waren 11 euro kwijt voor ongeveer 4 uurtjes.

2. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
  3. Minny

Minny Fanatiek lid

26 sep 2007
    4.647
    2
    0
  4. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Hahah die filmpje was niet van mij hoor;) Ik heb wel een paar filmpjes gemaakt, maar die zijn niet zo goed als deze, mocht ik willen:D
    Ik heb gewoon op youtube gezocht op moonshine jungle tour ziggo dome

Wat jammer dat je dan niet zo veel kon zien:( stond je ergens in het midden?
    Ik ben niet groot dus daarom kies ik altijd voor zitplekken. Maar sowieso om hier bij geweest te zijn was gewoon zo gaaf. Ik had het echt niet willen missen, wat is deze man goed live! En wat een show zet hij neer. Het einde, toen hij Gorilla ging doen...:$
    Wij hadden zijn optreden in DC al gezien op youtube, mijn vriend liet me dat zien, nou toen konden we helemaal niet meer wachten tot het de 15e was:D:D:D

5. Minny

Minny Fanatiek lid

26 sep 2007
    4.647
    2
    0

Ik ben ook al een paar jaar groot fan! Wil hem echt weer een keer live zien. In NY ofzo :p

6. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Wij vonden het geweldig! Stonden heel dichtbij het podium en ik ben vrij klein maar kon een keer alles goed zien. En wat is hij goed live zeg, kunnen vele andere nog een puntje aan zuigen.

7. Minny

Minny Fanatiek lid

26 sep 2007
    4.647
    2
    0

Ja Live is hij ook erg goed!!! Ben nu nog meer fan!
    Kijken of ze in Duitsland nog tickets hebben :D

8. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Wat gaaf zeg!! Er zijn er idd maar weinig die het hele concert zo zuiver zingen en ook nog dansen. Echt een geweldige entertainer.
    Ik moest ook zo lachen met die BH's hahaha:D

9. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Ja ik zou idd ook wel eens naar Amerika willen voor zulke artiesten. Die hebben daar vaak leukere shows en veel leukere interactie met het publiek.
    Nederland is daar helaas veel te klein voor...(voor de grote shows dan)

10. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Het was echt super! Sowieso hebben mijn vriendinnen en ik er een leuke dag van gemaakt. Waren al vroeg in Amsterdam en lekker gaan borrelen, hapje eten etc. Uitrijkaart was ook al maar € 12,- stonden in de arena garage en gelijk ook bij de uitgang, ideaal.

Zou zo weer gaan, ben trouwens ook al jaren fan!

11. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Wat leuk zeg!! Hoe laat zijn jullie bij de Ziggo Dome in de rij gaan staan. Want je moet toch redelijk vroeg in de rij staan wil je een beetje een plek vooraan hebben toch?

Mijn vriend is echt al vanaf het begin fan, dus had de kaarten voornamelijk voor hem gekocht. Maar ik vind hem zelf ook echt heel goed, zeker omdat als hij live zingt het gewoon eigenlijk altijd zuiver is. Dat vind ik zo belangrijk. Justin Timberlake bijv doet dat niet, bij de VMA's dit jaar zat hij er een paar keer flink naast...(doet verder niks af aan de artiest die hij is en de nummers die hij maakt)

12. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Loepzuiver! Wij zijn pas rond half 7 in de rij gaan staan. Liep in 1x door en hebben nog drankjes gehaald, sigaretje gerookt in de rookruimte en konden zo door lopen.

13. Tinkerbel80

Tinkerbel80 Niet meer actief

Het was fantastisch!!! Wauw, wat heb ik genoten! Wat is hij goed, wat is zijn band goed. Ik ben er nog steeds stil van.

Wij waren er rond half 8. Stonden halverwege de zaal. Was prima te doen. Erg leuk dat ziggo dome en niet te groot.

14. Tinkerbel80

Ik had na afloop gelijk op facebook gezet, ik wil nog een keer!!! Had mijn pa al gelijk gezocht dat hij de 11de in Duitsland staat ergens haha jammer dat ik dan niet kan. Dan ga ik naar mijn grootste liefde Jamie Cullum \o/ :D :D

Maar Bruno deelt die plek nu ook hoor, ik ben echt zo verliefd nu haha :D :D Sjees wat is hij goed.

15. Minny

Minny Fanatiek lid

26 sep 2007
    4.647
    2
    0
    Ik ben nog steeds zo onder de indruk!! Ben helemaal geobsedeerd, haha.

Wat is jullie favoriete nummer? Ik vind ze bijna allemaal super, maar op dit moment is Gorilla een van mijn favorieten.

16. josa90

josa90 Actief lid

24 feb 2013
    383
    25
    28
    pedagogisch medewerkster op een kinderdagverblijf
    Wij hebben vorige week verder op bij een tank station geparkeerd en moesten toen 10 euro betalen.

17. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Die video van Gorilla.... *makes heart eyes*....

18. Minny

Minny Fanatiek lid

26 sep 2007
    4.647
    2
    0

Fantastisch!!

Ik was gister zo in trance toen ik de video zat te kijken, dat mijn man ons zoontje liet zeggen dat ik bijna van de stoel afgleed ;) Hahaha, gelukkig had het arme mannetje geen idee waar hij het over had.

19. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Aaaah, nou ik vind Bruno niet echt knap. Hij heeft te veel coke gesnoven ofzo. Wat een ingevallen hoofd mijn hemel.
    Maar als artiest vind ik hem echt wel geweldig!

20. Tinkerbel80

Ik vond hem ook niet bijzonder knap maar toen ik hem daar zag op het podium dacht ik toch wel even, daar wil ik wel een beschuitje of 2 mee eten haha

Mijn favo nummer, Moonshine \o/

Deel Deze Pagina