loi vs nti

Discussie in 'De lounge' gestart door kwebbel86, 21 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kwebbel86

kwebbel86 Niet meer actief

Ik keek gisteren naar de nti en het valt op dat ze vrij goedkoper zijn dan loi. Stdieplan is ook vrij goedkoop maar krijg je dan gelijkwaardige begeleiding als het loi ?

Iemand ervaring met de opleiding Basis Verpleegkundige?

2. kwebbel86

Niemand ervaring met online studeren?

3. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Er zijn al veel topics over geweest. Latige van een thuisstudie is dat je een stuk moeilijker aan het werk komt. Bedrijven kiezen liever iemand die een klassikale studie heeft gevolgt en daarbij stage heeft gelopen. In deze tijd hebben bedrijven het dan ook voor het uitkiezen.

4. eline23

eline23 Niet meer actief

Ik heb een thuisstudie bij de nti de nha en studieplan gevolgd en moet zeggen de nti en de nha zijn heel goed bevallen! Studieplan daar was ik niet zo over te spreken,duurde erg lang voordat je is een keer antwoord kreeg op je vraag!
    Ik zou echt voor de nti of de nha gaan! Maar let wel ermee op dat je met een basis opleiding (bijna) nergens word aangenomen..

5. Panda87

Panda87 Lid

11 feb 2013
    58
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik doe een studie bij de NTI en zal het je niet aanraden. Ik doe een MBO opleiding en de begeiding is heel erg onder de maat.Je moet ook voor alles naar Leiden.

6. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    zou zelf dan voor de loi, of de ncoi kiezen :)
    ook bij de loi kan je tegenwoordig veel klassikaal doen trouwens ;)
    nti en studieplan zou ik zeker niet doen, en de nha weet ik niet :D

7. Zijzei

Zijzei Actief lid

4 nov 2011
    455
    0
    0
    Ik doe een hbo opleiding via nti, met stage en dergelijke. En deze wordt juist zeer goed beoordeeld in vergelijking met andere aanbieders. Het is wel erg op je zelf. Dus ook motivatie moet je zelf opbrengen, kom je niet, dan niet. Maar dan werk je dus alleen jezelf tegen.

8. kwebbel86

Bedankt allemaal voor de reviews ;)

Deel Deze Pagina