parkeerplaats - hoe lang auto laten staan

Discussie in 'De lounge' gestart door einad, 5 jul 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    @einad ik denk dat je het te zwaar opvat.

2. @Strandbal, dat heb je soms met getypte meningen ;)

Strandbal vindt dit leuk.
  3. Pepijnn

Pepijnn Fanatiek lid

8 jul 2015
    1.835
    368
    83
    Vrouw
    Wauw ik kan me hier zo weinig bij voorstellen. Ik ken lang niet iedereen die hier in de straat woont, laat staan dat we van elkaar weten wie welke auto heeft. Wij hebben geen auto, maar toen mijn vriend er wel een had jaren terug moesten we hem vaak zo'n 300meter van huis zetten. Ik vind perse voor de deur willen parkeren wel een beetje een eerste wereld probleem, hoor.

nizzie86, Eefje00 en Hopsatee vinden dit leuk.

4. Als je allemaal al ruim15 jaar bij elkaar in de straat woont en leuk contact hebt, ook allemaal in en uit loopt via de voordeur.. dan weet je dat wel ;)

Daarom valt het nu ook op dat er een 'vreemde' auto al een tijdje hier stil staat.
    Geen probleem, maar wel iets wat je je kan afvragen..

5. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.169
    4.321
    113
    Hier een buurman met aan autos knutselen als hobby. Hij heeft een 5 autos. Die hij afwisselend deels in zijn tuin dan wel deels achter zijn woning parkeert (dat is onze voorkant). Aan zijn voorkant heeft hjj ook parkeerplaatsen maar daar parkeert hij er alleen 1. Ik stoor ne er enorm aan maar zeg er niets van. Sommige v deze autos zijn wel verzekerd maar een of twee niet. Hij wisselt ze wel
    Steeds af kwa parkeren/tuin.

6. Lief of Stoer

Lief of Stoer VIP lid

25 apr 2011
    6.033
    2.897
    113
    't Gezellige Brabant
    Je kunt op de website van de RDW heel eenvoudig het kenteken controleren op geldigheid/verzekerd/gestolen/apk. Als één van deze dingen niet klopt, kan je altijd nog even melding maken bij je wijkagent. Of ze er iets mee doen is een 2e op een openbare parkeerplek. Hier stond er bij het station een auto met 4 lekke banden, kapotte ruiten, rondom gedeukt, duidelijk gedumpt. Na ruim een jaar is het ding eens een keertje weggehaald.

Deel Deze Pagina