De titel zegt het al.. morgen willen ML en ik graag iets leuks samen gaan doen, maar weten nog niet goed wat! We wonen in de omgeving van Arnhem en ik wil het graag binnen een uurtje rijden daarvanaf houden. We zaten zelf al te denken om te gaan winkelen en af en toe lekker te gaan zitten etc.. maar misschien is er iets VEEL leukers wat we kunnen doen/ gaan zien? Wat is jullie must-do-tip??
Dagje sauna! Dat vinden m'n man en ik nou zo relaxt als we een dagje zonder onze dochter zijn! Lekker ontspannen en lekker tijd voor elkaar.
Sanadome een optie? Ik weet niet hoe het weer morgen wordt, anders lekker naar Sonsbeek of de Hoge Veluwe om te wandelen. Winkelen kan inderdaad ook, genoeg leuke steden. Centro in Oberhausen wellicht een optie? Jullie zouden ook nog kunnen gaan schaatsen in Nijmegen?
Sauna is heerlijk inderdaad maar daar moet je wel van houden. Of toch het standaard (maar wel leuk!) winkelen met een etentje en filmpje. Ik ben me aan het bedenken wat je nog met zijn tweetjes kunt doen maar blijf echt op deze dingen hangen. Wij gaan meestal winkelen of gewoon wat door de stad wandelen en dan smiddags uitgebreid ergens een broodje/ijsje/pannenkoek eten.
Stadswandeling Nijmegen Het muZIEum Sanadome Wijnproeven in Groesbeek Wandelen in Groesbeek Winkelen en eten in Groesbeek Met de fietstrein Grenzland-Draisine - VVV Arnhem Nijmegen Naar een voorstelling in het theater