Zondag 18 maart ga ik met mijn dochter en een vriendin met dochter naar K3 in Ahoy. Wij komen vanuit Groningen, dus het is best een lange reis. We willen de auto het liefst bij Ahoy zelf parkeren, en het liefst natuurlijk zo dichtbij mogenlijk. Aangezien de kleine beentjes van onze dochters niet zo heel ver kunnne lopen. Nu zag ik op de site van Ahoy dat je ook vooraf parkeerkaartjes kunt kopen, en dat je dan een plaats vlakbij de ingang hebt. Lijkt me best ideaal. Ik zag dat deze kaartjes 16 euro kosten (een normaal parkeer kaartje kost 11 euro). Is het de moeite waard om een parkeerplek zo te reserveren? Is bij grote concerten het parkeer terrein snel vol? Sta je dan echt dichtbij de ingang? En hoe gaat het precies in zijn werking qua reservering? worden de voorste plekken hiervoor gereserveerd?
Parkeerplaats Ahoy is zeker dichtbij! Beter kan je niet staan. Heb er regelmatig gestaan maar heb vantevoren nooit gereserveerd, is achteraf ook nooit nodig geweest. Als je op tijd vertrekt heb je zeker wel plek. Ik ben heel vaak in de Ahoy geweest, voornamelijk voor de Backstreet Boys wat altijd volledig uitverkocht was , altijd plek gehad. Veel plezier
zou wil net zeggen... naast ahoy is er ook een winkelcentrum met heeel veel bussen.. dus je zou ook iets verder kunnen parkeren waar het gratis is en evt 1 of 2 haltes met de bus verder.. scheelt en 16 euro... en uitrij ergenis..
Ik woon zelf ook vlakbij ahoy. 10 minutjes lopen en je bent er maar dat is dan wel te ver lopen voor je dochter denk ik. Je kan hem eventueel ook in de pakerkeergarage bij winkel centrum zuidplein zetten, grenst bijna aan ahoy.
Oke dus ik kan prima bij ahoy zelf parkeren. Met de bus heeft niet zoveel nut. Dan moeten we voor 2 personen en 2 kinderen een kaartje hebben. Denk dat we dan duurder uit zijn. @Zomerrr, hoever is het van jou huis lopen naar de ingang?
die parkeergarage bij winkelcentrum zuidplein is echt ideaal! rijd helemaal door naar achteren, begane grond en dan zit je op 50-100 mtr, (ja daarachter kan je er ook gelijk uitlopen) lopen van de ingang van ahoy! en 's avonds ben je ook snel weer weg
Je kan ook je auto bij metrostation slinge zetten (=gratis parkeren). Dan pak je de bus en die brengt je binnen 5 minuten voor de deur van ahoy. Is ook heel goed te doen.
Ik denk als je je auto bij slinge zet dat je dan net zoveel kwijt aan die buskaartjes als pakeren bij ahoy. heeft niet veel zin denk ik :S
Het laatste stuk van de carnissesingel is gratis parkeren. Loopt langs de bussluis en je bent bij Ahoy. Dichterbij dan de parkeergarage van Zuidplein. Alleen goed opletten want sommige delen van de carnissesingel is dus wel betaald!
Je kunt bij die school naast het ziekenhuis schuin tegenover Ahoy gratis parkeren! Wel eerst er langs rijden en om het ziekenhuis heen maar lopend kun je tussendoor. Superdichtbij en gratis!
Wat iemand al zei, bij metro slinge neerzetten (wat gratis is) en dan met de metro, en de prijs valt mee het is maar 1 halte is ten alle tijden goedkoper dan 16 euries en ook qua drukte na afloop