Mijn man wordt volgende week 40. Hij staat graag in de belangstelling, hij heeft altijd wat te vertellen, is een echte gangmaker op verjaardagen en feestjes, etc. Verder denkt hij het regelmatig beter te weten en zegt vaak dat hij het weleens even zal regelen, maar dat dan vervolgens niet doet. (Verder is ie overigens wel lief hoor ). Nu heb ik allerlei foto's van de afgelopen jaren opgezocht en nu ben ik alleen nog op zoek naar allerlei grappige en/of sarcastische teksten. Ik kom alleen maar op 40 is het nieuwe 30 en de meeste D) mannen worden knapper naarmate ze ouder worden. Op internet kom ik zo snel ook even niks bijzonders tegen. Kortom: Wie weet er nog grappige/ sarcastische tekten of weet een website waar ik zoiets kan vinden.
40 jaar terug kwam jij op deze wereld 40 jaar terug werd je voor het eerst bemind 40 jaar terug omringd door liefde 40 jaar later een speciaal iemand 40 jaar later en nog meer bemind 40 jaar later we kunnen je niet meer missen 40 jaar....een nieuwe tijd 40 jaar....nee van jou hebben we geen spijt!
Ik heb laatst iemand een boekje cadeau gedaan, dat heette eindelijk 40. Stonden echt hele leuke quotes en dergelijke in over veertigers. Van de Bruna. Misschien even doorbladeren bij een bruna.
Ik heb wel wat met oudere mannen, en als iemand me z'n leeftijd vertelt (en dus 10 jaar ouder blijkt te zijn) vraag ik altijd, bloedserieus, of ik 'm een vraag mag stellen, n.a.v. z'n leeftijd. Ik zeg 'm dat ik geen nare gevoelens naar boven wil roepen, maar dat ik zó ontzettend benieuwd ben, en dan vraag ik 'of hij eigenlijk verdrietig was toen de dinosaurussen uitstierven' Ze kunnen het niet allemaal waarderen, maar dan weet ik meteen wie er wel humor heeft, en wie er geen humor heeft
Geen tekst maar toch ff delen ...! Toen mijn vriend 40 werd heb ik voorde gein een t-shirt voor hem gekocht, stond een hippe rollator op en daar dorheen de tekst " roll with it" ! Haha !!