Hallo allemaal, Ben na mn zwangerschap ruim 20 kilo aangekomen en daar moet nog 8 kilo vanaf.Vandaar dat ik nu vandaag begonen ben met het soepdieet.Eigenlijk zou ik graag daarbij nog 2 keer ofzo in de week willen sporten 's avonds.Aangezien niemand met me mee wil/kan probeer ik het hier maar es ff . Zijn er meiden omg.Arnhem die dat ook leuk lijk? Ben benieuwd hahaha. Groetjes Jolanda
lijkt me heel gezellig, maar we wonen een beetje ver bij mekaar vandaan. helaas, hoop dat je hier iemand vind die met je mee wilt gaan, succes met afvallen liefs susanne
hai ik was ook ruim 20 kilo aan gekomen(ik woog echt 92 kilo) en was al gauw 10 kilo kwijt na mijn bevallling, nu ben ik gezond gaan eten en idd sporten 2xin de week en niet minder! en weeg nu 69 kilo! ben zo super BLIJ... weet je wat ook wel lekker is om te stimuleren, wij doen na het sporten lekker zonnebanken erg lekker heb iederekeer zin om te gaan sporten hahahahahahah Succes meid je kunt het echt enkelt moet je er echt zelf achter staan!
hihihi soep.. heerlijk.. Ik had 20 dagen dieet.. val je erg van af.. En je blijft ook op dat gewicht hangen.
ik was ook 20 kilo aangekomen, maar kon wel wat extra kilos gebruiken. weeg nu inmiddels weer 53 kilo, en dat is mooi zo. hopen dat ik dit vast kan houden. succes met afvallen.