Bloed in de urine.

Discussie in 'De lounge' gestart door oxbow, 18 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. oxbow

oxbow Niet meer actief

Donderdagavond had ik wat bloed in mijn urine zitten en een zeurderig buik.
    Ik dacht aan een blaasontsteking en heb vrijdag mijn urine laten controleren.
    Hieruit bleek dat er geen urineweginfectie was, maar wel bloed in mijn urine zat.

Buikpijn was op een gegeven moment weg en ik had/ heb verder geen klachten.

Vanavond op mijn werk mijn urine nog eens getest en nog steeds bloed in mijn urine, maar verder lijkt hij schoon.
    Leuko sloeg nihil uit, dus het kan best zijn dat er toch iets zit te broedde.

Nu twijfel ik, toch maar naar de huisarts voor het bloed in de urine of het toch nog even aankijken.
    Bloed is alleen met een test aan te tonen, ik zie het verder nietterug in mijn urine
    Vooral omdat ik verder dus geen klachten heb twijfel ik, maar dat bloed in mijn urine e zit me toch niet helemaal lekker.

Wat zouden jullie doen.

2. Mien30

Mien30 Fanatiek lid

6 jul 2015
    1.714
    468
    83
    Vrouw
    Ik zou de assistente even bellen en met haar overleggen.
    Misschien vragen of je urine op kweek kan?

3. Mv1

Mv1 Lid

11 aug 2016
    64
    1
    8
    NULL
    NULL
    bij mij deden ze niks op bloed in de urine (diverse keren)

4. sprits

sprits Fanatiek lid

21 feb 2011
    3.917
    376
    83
    Bellen en overleggen.

5. MnnW

MnnW Fanatiek lid

10 jun 2013
    3.244
    2.362
    113
    Vrouw
    Bloed in de urine in combinatie met buikpijn zou kunnen wijzen op nierstenen, hierbij zit de pijn meestal in je zij, soms doorlopend op je rug.. Ik zou even met je huisarts overleggen, een urinekweek kan geen kwaad om zeker te weten dat je niet toch een blaasontsteking hebt. Misschien over een paar weken nog erns laten bekijken als de kweek negatief is (en dan niet zelf..;))

Deel Deze Pagina