bril-vraagje

Discussion in 'De lounge' started by patriciaax3, Apr 2, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. patriciaax3

patriciaax3 Actief lid

Nov 20, 2009
    354
    0
    16
    ik heb geen waar ik dit moet plaatsen, maar omdat het niks met mn zwangerschap te maken heeft doe ik het maar gewoon hier :p

ik heb sinds een paar dagen een bril die ik op moet bij tv kijken/auto rijden/laptop, dat soort dingen.
    maar als ik hm op zet krijg ik spontaan hoofdpijn :$
    is dit normaal in het begin of moet ik toch maar es terug gaan naar de opticien?

2. Umm85

Umm85 VIP lid

Jun 17, 2007
    26,310
    248
    63
    Female
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Is wel normaal in het begin.

3. patriciaax3

patriciaax3 Actief lid

Nov 20, 2009
    354
    0
    16
    okee, bedankt ;)

4. yinte

yinte Fanatiek lid

Jul 28, 2008
    4,513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    dat is normaal het is zelfs normaal dat je niet eens goed kunt zien door dat ding. dat duurt ongeveer een week tot 14 dagen. omdat je hem niet altijd op hebt begrijp ik? dan kan het wat langer duren. ik heb zware cilinders en als ik een nieuwe bril op heb loopt de hele wereld bol daar wordt je ontzettend beroerd van na een weekje is dat weer weg. maar ik heb mijn bril altijd op zeg maar dan wen je er vlugger aan. als je na 2 weken nog last heb zou ik ff terug gaan misschien is er dan een foutje ingeslopen.

5. Bolly

Bolly Fanatiek lid

Sep 27, 2009
    2,125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    moet wel over gaan binnen 7 daagjes anders zou ik even terug gaan.

groetjes

6. yinte

yinte Fanatiek lid

Jul 28, 2008
    4,513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    patriciaa heb je die bril in de zwangerschap aangemeten gekregen? dat doen ze eigenlijk liever niet omdat je dan anders ziet dan wanneer je niet zwanger bent soms. ik zou dus even na je zwangerschap nogmaals je ogen laten nakijken.

7. patriciaax3

patriciaax3 Actief lid

Nov 20, 2009
    354
    0
    16
    Nee ik hoef hm niet altijd op, zie alleen in de verte minder goed..

al vraag ik me af of dit nou wel zo goed is voor mn ogen want ik kijk bijna scheel van de hoofdpijn :p als ik hm steeds af en op zet maak ik mn ogen toch juist moe?

8. patriciaax3

patriciaax3 Actief lid

Nov 20, 2009
    354
    0
    16
    Ja, maar daarvoor ook al een keer. alleen toen wou ik er nog niet aan :p maar de sterkte was hetzelfde.

9. blinky

blinky VIP lid

Feb 11, 2010
    8,249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    kan zijn dat je ogen tijdens de zwangerschap iets afwijken van normaal. probeer hem voor wat langere perioden op te houden, zodat je eraan kan wennen.

10. Lon enTijn

Lon enTijn Fanatiek lid

Mar 23, 2007
    1,783
    0
    0
    Ik kan het voor je aan mijn vriend vragen,die is opticien.
    Hij is nu nog niet thuis, dus zal hem straks vragen!

11. Devilschase

Devilschase VIP lid

Dec 1, 2007
    21,163
    8,145
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    wat is je sterkte? ik heb bij een opticien gewerkt en zagen we vaker. heb je een cilinder in een of beide ogen?

12. patriciaax3

patriciaax3 Actief lid

Nov 20, 2009
    354
    0
    16
    ik heb geen flauw idee eerlijk gezegd :) rechts zit wel een cilinder geloof ik.

13. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

Aug 17, 2008
    4,239
    9
    38
    Bij mij duurde hetook 3!!! weken voor ik eindelijk scherp kon zien door mijn nieuwe bril.
    Dit kwam doordat deze glazen veel sterker waren dan mijn oude bril. Kijk het even aan en ga anders terug naar de opticien.

14. Devilschase

Devilschase VIP lid

Dec 1, 2007
    21,163
    8,145
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    cilinder is altijd erg wennen. Ik heb zelf een hoge cilinder en dat was ook wennen omdat ik lenzen ben gewend en mijn brillen voor erbij zijn sterker (brilsterkte altijd hoger)

15. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

Sep 15, 2008
    15,693
    1
    0
    Als ik nieuwe glazen in m'n bril krijg, ben ik daar een paar uren echt mottig van. Niet zomaar misselijk, maar nog erger... 't Is op dat moment even doorbijten, maar dat gaat over. Of pijn aan m'n ogen van de nieuwe sterkte, heb ik ook al gehad.

16. patriciaax3

patriciaax3 Actief lid

Nov 20, 2009
    354
    0
    16
    bedankt voor alle reacties! ;)

ik kijk het nog even aan, als ik hm een tijdje op heb trekt het wel weg dus ik denk dat het wel goed zit :D

Share This Page