Parkeren centrum Arnhem

Discussie in 'De lounge' gestart door MamaNiess, 18 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaNiess

MamaNiess Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.166
    10
    38
    Vrouw
    Paradise.
    Hallo,..

Ik was benieuwd of iemand mij kan vertellen waar ik het beste kan parkeren in het centrum van Arnhem, het liefste op loopafstand van de winkels.. En zit er verschil in kosten qua parkeerplaatsen?
    Ik wil morgen namelijk naar Arnhem toe, om te winkelen maar vooral om ee glim MARCO BORSATO te kunnen bemachtigen.

Ik hoop dat iemand kan helpen.

Alvast bedankt.

2. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Ik woon al een tijd niet meer in Arnhem, maar ik parkeerde altijd op 'de golven' of zoiets. Wellicht dat een Arnhemse mij de juiste naam kan meedelen.

En....

Wellicht heb je hier wat aan?
    Parkeren Arnhem

p.s. Marco komt in de V&D toch? Veel plezier.

3. Channie

Channie Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Parkeergarage bij de v&d

4. Ennas86

Ennas86 VIP lid

19 jul 2008
    5.468
    1
    36
    En anders parkeergarage onder het centraal station..

prijzen weet ik niet precies.

5. MamaNiess

MamaNiess Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.166
    10
    38
    Vrouw
    Paradise.
    Weet je toevallig ook hoe die parkeergarage heet?

6. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

Idd parkeergarage onder het station en anders idd die ene bij de V&D (vind ik persoonlijk fijner)

7. Blaak

Blaak Niet meer actief

Mja al die parkeergarages zitten eigenlijk precies in het centrumring. Allemaal dezelfde prijs per uur. Tja of je moet een parkeerplaatsje zoeken nog ver in het midden van het centrum maar das echt niks.. Ik zet um altijd gewoon in de willemstunnel de grote nieuwe garage bij het station. Oversteken en je zit in de stad. Alles wel goed te doen hoor. Geen probleem.

Maarre,.. Marco Borsato? Komtie morgen in Arnhem dan dat wist ik niet haha

8. Blaak

Blaak Niet meer actief

Musis sacrum parkeergarage. Mja dies wel heel erg smal hoor! Persoonlijk is de willemstunnel (klein stukkie verder) veel fijner. Heel erg ruim en groot.

9. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    ben het met Mencintai eens.. makkelijkste te vinden, ruimte om te rijden en te parkeren... parkeergarage centraal

wij parkeren altijd de auto in Parkeergarage Langstraat... (smal rijden dus goed steken)
    je steekt de markt over en staat midden in het centrum

kost hetzelfde als alle andere garages...

owja morgen is er ook vrijdag-markt op het marktplein bij de kerk... groente, stof, kleding vis... erg gezellig!

heel erg veel plezier morgen!!!

10. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    je bedoeld de blauwe golven onder de nieuwe brug.... helaas hebben ze dit opgeheven als parkeerplaats toen de parkeergarage onder het station werd geopend....
    er was afgelopen zomer wel sprake van dat je er weer mocht parkeren maar dat is niet doorgegaan....

11. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Ah ok, bedankt voor je antwoord.

Maar er zijn idd nog genoeg andere mogelijkheden.

12. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    bij de blauwe golven kun je nog wel degelijk gratis parkeren!! Alleen dan de straat naar of vanuit oosterbeek. Langs de weg zijn parkeerplaatsen en daar mag je gratis staan. Is bij de dansacedemi/kunstschool. Wij parkeren hem altijd daar en dan ben je binnen 5 a 10 minuten in de stad!

13. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Ik dacht altijd dat daar heel veel gejat werd uit auto's, daar bij de nieuwe brug.

14. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.813
    9.319
    113
    Gelderland
    Wij zetten hem ook vaak op gratis parkeren wat mama van 2 zegt. Wat je ook kan doen is de auto op Presikhaaf neerzetten en dan met de bus naar willemsplein. Als je erg lang in de stad bent en met zijn 2 ben je goedkoper uit.

Veel plezier in Arnhem

15. Maryloes

Maryloes Niet meer actief

De parkeergarage onder het station zou ik je adviseren! Schijnt een van de beste garages van Nederland te zijn. Het is een fijne ruimte parkeergarage met ruime vakken. Musis Sacrum vind ik altijd zo eng smal!

16. MamaNiess

MamaNiess Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.166
    10
    38
    Vrouw
    Paradise.
    Bedankt voor de tips, helaas kan ik er geen gebruik van maken! :( Ben namelijk vannacht ziek geworden!! Dus moet Marco missen! :( Helaas maar is niet anders.

Deel Deze Pagina