P&r de Uithof. Je betaalt dan iets van 5 euro per dag (vaste prijs) en mag dan met tot 5 personen gratis met de bus naar het centrum. Ideaal!
Idd gewoon bij het museum. Maar ze hebben niet veel parkeerplaatsen. De tip is om er vróeg te zijn. Op zaterdagen is bijv om 10u de parkeerplaats vol. Maar dan rond 13/14u kun je weer komen want dan zijn er mensen weer vertrokken. Verder idd parkeren aan de Maliebaan. Al het andere is ver lopen met kinderen. Of je komt naar Utrecht CS en neemt dan de trein met ze erheen.
Op de parkeerplaats bij het museum. Kost 10 euro. Ze hebben 200 plekken. Hoe laat heb je gereserveerd? Wij zijn van de week om 10 uur gegaan toen hij net open was. Er stonden toen 10 auto's. Toen we rond 13.30 uur weg gingen stond het parkeerterrein vol
Bedankt voor de reacties. Ik las dat het terrein van het museum zelf snel vol staat, vandaar dat ik naar een alternatief aan het zoeken was. We hebben gereserveerd voor aankomst om 10.45 uur, maar ik kan totaal niet inschatten of het dan al heel druk is.
Nee hoor. Dan is hij ook nog niet zolang open. Ze laten verspreid over de dag mondjesmaat mensen binnen. Dus dan staat het echt nog niet volm