Morgen gaan een vriendin en ik naar den bosh.. Beide met een klein kindje en dus met twee kinderwagens.. Kunnen we dan het beste parkeren bij transferium en passen de kinderwagens gewoon in de bus? (kunnen niet ingeklapt worden ivm de reiswiegen) Of kunnen we beter ergenss anders parkeren en zo ja waar?? Zijn de parkeergarages b v vol op woensdag?? (wel duurder natuurlijk) Tips welkom! Oh ja ook nog suggesties voor waar we goed wat kunnen eten (lunch) voor niet de hoofdprijs
Als je het niet erg vind om een stukje te lopen kun je hem het beste in de parkeergarage Paleiskwartier parkeren. Die is echt goedkoop. Je komt dan aan de verkeerde kant van het station terecht, maar dat is een kwestie van het station oversteken en de stad inlopen. Parkeergarage Paleiskwartier Den Bosch ('s-Hertogenbosch) - Parkeren Heb even geen inspiratie voor de lunch, misschien Pink Lemon? Heb al lang niet meer geluncht in de stad.
Transferium! Ideaal, zeker met een kinderwagen! 2 en je stapt midden in het centrum uit! In de bus kunnen 2 en in sommige zelfs 3 wandelwagens naast elkaar..in het middenstuk. Veel plezier!
ik zou voor het transferium gaan. er zijn er verschillende in den bosch...1tje bij stadion de vliert en een andere bij het proviciehuis. als ik jullie was zou ik voor stadion de vliert gaan. lunchen...er is genoeg keus...laat je verrassen enne...vergeet de sint jan niet te bezoeken
Er is volgens mij ook zo'n transferium vlak bij het JBZ. Mijn man gaat regelmatig in z'n eentje met de kinderwagen in de bus. Dat gaat goed! Brede instap en ruime "parkeerplek" in het midden.
ik zou hem ook in 't transferium zetten. De parkeergarage midden in de stad is erg aan de prijs. 2 euro voor 50 min. Je heb indd. 2 transferiums.il vind die bij 't ziekenhuis erg Fijn. Ligt er ook aan van Welke kant je komt denk ik. Vandaag is er ook markt, niet te veel van voorstellen hoor! om te lunchen zou ik roels aanraden of top corner. Fijne dag vandaag.
ik zou ook gaan voor het transferium! je stapt idd in de bus en midden in de stad er weer uit! de bussen rijden regelmatig waardoor je ook niet lang hoeft te wachten als je weer naar huis wilt!