Hoi, ik weet niet of het hier goed staat, ik denk van wel maar anders mag hij verplaatst worden. Ik was vandaag bij de action, en bij binnenkomst heb je zo'n automatisch poortje, wat na je weer dicht gaat. Nu liep mijn dochter van 3,5 achter mij, ze liep goed door maar recht achter mij gaat dat poortje dicht. Hop, vol in haar gezicht en tegen haar neus. Daarstraks toen ik haar op bed legde zaten er links en rechts van haar neusbrug 2 bulten van de klap. Ik heb er wel gelijk een koud nat doekje op gelegd en heb haar dat er tegenaan laten houden maar het is wel gezwollen. Ik vertelde dit daarstraks tegen mijn man en hij zei dat ik het gelijk bij het management had moeten aankaarten omdat dit niet moet kunnen. Achteraf denk ik dit ook maar op dat moment dacht ik daar niet aan omdat ik bezig was een volledig overstuur meisje te troosten. Het doet nogal niet zeer ook een klap op je neus . Mijn vraag is nu wat is nu wijsheid, en wat kunnen ze hier mee? Ik wil sowieso morgenochtend kijken hoe haar neusje er uit ziet, en als het nog dik naast haar neus is de huisarts bellen voor controle. Het werd overigens niet blauw oid en heeft niet gebloed, daarom heb ik nog niet gebeld. Wat zouden jullie doen, alsnog als het morgen dik is langs de action gaan en daar melding of iets doen? Ik weet echt niet wat ik hier nu mee moet. Ik vind ook dat dit niet moet kunnen, er moeten sensoren zitten zodat het ook voor een kindje niet in haar gezicht kan klappen, wat het dus wel deed. Iemand een idee? Bedankt alvast.
Eigenlijk vind ik dat je je kindje voor je moet laten lopen en niet achter je.. juist om dit te voorkomen. al is het wel heel vervelend nu voor je dochter! Sterkte en beterschap!
Ik zou er niets mee doen. Deze poortjes gaan op sensor en wellicht was je dochter net te klein waardoor hij eerder dicht ging. Daar kan de Action ook niets aan doen.
Ach wat sneu zou het idd even in de gaten houden en anders morgen bij de huisarts langs. Ik zou sowieso morgen naar de action gaan ( niet eens op hoge poten )en melding maken en eens even laten checken hoe dit nou kon gebeuren. Misschien staan toch de sensoren niet goed of is er iets anders wat ze aan kunnen passen. Succes!
Dat heb je met dit soort poortjes. Denk niet dat een melding maken zin heeft. Tis hetzelfde als een draaideur of een roltrap, daar kan een kind zich ook flink aan bezeren. Sneu voor je dochtertje. Hopen dat t morgen over is.
Pff ik ben altijd idd erg bang voor die poortjes en laat haar nooit alleen lopen! Hoop dat het losloopt voor haar. Je kunt het best even melden trouwens, vind het op zich wel belachelijk dat die dingen geen kindertjes detecteren. Als de Action bij de leverancier gaat klagen - je moet ergens beginnen - wordt er misschien eens iets aan gedaan.
Gebeurd vaak bij die stomme poortjes, mijn driejarige word ook vaak niet opgemertkt door die sensoren. Ik hou t poortje altijd vast tot dochterlief erdoor is. Je kunt een melding maken maar zal geen zin hebben.
ik zou melding maken, maar alleen om een eventuele storing storing uit het poortje te halen. De sensoren zitten zo laag dat pas als onder het poortje door zou kunnen lopen, hij dan niet open gaat. Zo'n poortje gaat dicht als de 'zoveel' seconden -die genoeg zijn om er door te lopen- om zijn. Ze lezen die poortjes gewoon uit, en dan kunnen ze een storing opsporen. De winkel kan niet weten dat er een storing in zit dus ik zou zeker geen klacht indienen
Ik was ook niet van plan hoor om op hoge poten er heen te gaan . Dat was niet eens in mij op gekomen. Normaal loopt ze ook voor mij maar nu toevallig niet. Ik ga ook geen klacht indienen, maar het is inderdaad wel handig om te weten of er een storing in zit of niet. Als ik dit zo lees zal het wel niet, en zijn die dingen inderdaad niet gebouwd op kinderen. Ik vond (en vind) het gewoon zo sneu he, ok het was een klein beetje mijn fout omdat ze achter mij liep, maar toch. Ze ging nogal niet tekeer ook. Arm ding. Schrikje41 dat vind ik dus ook, belachelijk dat die dingen geen kinderen detecteren! Ze zal heus niet het eerste en laatste kindje zijn wat er doorheen loopt. Ik zal morgenochtend eerst kijken hoe het met haar is, ben regelmatig bij haar gaan kijken maar ze ligt rustig te slapen. Bedankt voor jullie reacties .
Dat als er iets mis is met het poortje dit opgelost kan worden, dat is alles. Ik verwijt het hoofdzakelijk mijzelf dat dit gebeurd is, en voel me ook erg schuldig ten opzichte van haar .
Is ook sneu. Met die kleintjes die soms achter je aan lopen ik probeer altijd het poortje vast te houden of idd dochter voor uit te sturen. Roltrappen vind ik ook altijd een hele beleving ze denken dat ze goed er op en af kunnen ik kan het niet eens soms normaal van een roltrap af komen. als je net verkeerd stapt. Iemand gaf het advies om het wel door te geven idd de sensoren na te laten kijken winkels staan er niet om te springen kleine kinderen pijn te doen denk ik.
Dat is waar Pnirmal dankjewel. Inderdaad roltrappen ook zoiets. Ze mag hier van mij ook absoluut niet alleen op staan, ik hou altijd haar hand vast en zorg dat ze er goed op en af stapt. Ik ben dol op het moederschap maar de zorgen die je erbij krijgt mogen van mij soms wat minder .
Nogmaals allemaal bedankt voor jullie reacties, ik ga zeker morgen even langs zodat ze het poortje na kunnen kijken.
Hoop dat je kleine er niet veel last van krijgt morgen. En voel je niet schuldig, de mijne heeft ook 1x een poortje tegen dr snufferd gehad (sindsdien hou ik ze dus vast, aldoende leert men)
Dankjewel . En ja ik ga dat ook voortaan doen, sterker nog ik deed dat meestal wel maar ja het gebeurt een keer he. We zullen morgen zien. Het kan hopelijk meevallen omdat het alleen een zwelling was en het niet blauw was oid.
Hopelijk is het morgen een stuk beter met je meisje. Ik zou wel nog even melding doen bij de action. Zoals je zelf al aangeeft niet om te klagen, maar om te waarschuwen.