Bedankt, Heeeeel erg bedankt dat je altijd naar me luisterd en doet wat ik vraag (not!) Gisteren vier keer gevraagd of hij het onderstel van de kinderwagen wilde pakken "ja doe ik zo" "ja echt schat doe ik zo" "neeee ik vergeet het echt niet" En wat is hij vergeten juist het onderstel van de kinderenwagen. Nu kan ik geen kant op. Mn koelkast is leeg brood is op ik wilde boodschappen doen maar dat gaat nu dus niet. Echt heeeel erg bedankt! Argh!!
Zou je je man niet eens een flinke trap onder zijn kont geven? Ik sta er altijd van versteld wat vrouwen toch allemaal pikken van hun man. Geen huishouden doen terwijl hjj thuis zit, zoiets simpels als kinderwagen regelen....
Echt ik ben zo kwaad en teleurgesteld zo'n klein dingetje en nog niet doen. Nou kan ik geen boodschappen doen en heb echt niks in huis!
Ik zou dan in iedergeval via de AH site wat bestellen, dan heb je het later nog in huis. Wat rot dat hij er niet meer aangedacht heeft, want jij wil natuurlijk ook liever naar buiten. Is er niet iemand in de buurt die een wagen heeft of een draagdoek?
Zo herkenbaar, die van mij wil nog eens mijn auto pakken. En ja, daar zit de maxi cosi en de kinderwagen in.Dan kan ik ook geen kant op. Maar mooi dat ie dan naar huis moet komen.. En ah bezorg hier niet, dat is oa het nadeel van het wonen in Zeeland. En dan altijd dat doe ik zo lieverd, haha misschien over 10 jaar..
Vraag anders of iemand anders voor je boodschappen kan doen. Een vriendin of je moeder of een buurvrouw. Enne vanavond krijgt hij geen eten, tja ik kon geen boodschappen doen.. Zo kreng ben ik dan weer
Hem bellen en zeggen dat hij na zijn werk de boodschappen moet halen. Dat zou ik doen in ieder geval...grrr mannen!
Herkenbaar, al is het hier geen onwil, manlief is écht wel van plan te doen wat ik vraag maar hij vergeet het, en als ik dan vergeet het nog tig keer te vragen zit ik dus ook zonder. Vandaar dat ik dit soort dingen niet meer vraag maar gewoon even zelf doe, dan weet ik zeker dat ik de spullen heb die ik nodig heb. En als ik iets om een bepaalde reden niet zelf kan dan laat ik het manlief NU METEEN doen, en neem ik geen genoegen met "jahaa straks".
Balen meid. Had zo mijn vent kunnen zijn. Grrrr. Ik snap dat je hem nu niet kunt bellen, maar anders had ik het toch gedaan, om de wagen terug te brengen.
In den haag.. En de buurvrouw werkt en mn vriendin ook. En mijn moeder woont hier 2 uur vabdaan helaas
How our is je kindje? Heb je geen draagzak, buggy, kindje in de straat waar je even de wagen van lenen kan? Maar heeeel irritant, dat snap ik! Hier al paar x meegemaakt met de autostoel....
Hij is bijna zes mnd en mijn draagdoek ligt op postksntoor die ik dus ook op wilde halen. En hier in de straat ken ik eigenlijk niemand *bloos*