Thuiswerk

Discussie in 'De lounge' gestart door Que, 19 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Que

Que Niet meer actief

Ik ben aan het kijken voor thuiswerk wat thuis bezorgd wordt omdat ik niet over een auto beschik, maar wel alle dagen beschikbaar ben.

Wie doet dit en wat doen jullie.

2. mol81

mol81 Niet meer actief

Eh... even de zoekfunctie gebruiken... Er zijn al ontzettend veel topics over thuiswerk geweest de afgelopen maanden.

3. Iris89

Iris89 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.119
    0
    36
    huisvrouw-mama!
    Leiden
    Helaas is er nog maar weinig betrouwbaar thuiswerk. Het enige thuiswerk waar mee je nog redelijk goed kunt verdienen is webcam werk en/of via de telefoon.

Maargoed dat is niet iets waar je aan hebt gedacht neem ik even aan haha. ;)

Probeer idd even de zoekfunctie te gebruiken, wellicht dat je daar wat meer informatie over kunt vinden. Of gewoon even googel'en.

Succes!

4. Wardi

Wardi Bekend lid

6 mei 2008
    830
    0
    0
    Mama : )
    Far far away...
    Ik weet de naam van het bedrijf even niet meer maar er is wel degelijk betrouwbaar thuiswerk. Ze stellen ook hun eisen en het gaat veelal om onderzoekgerichte functies, het (telefonisch)afnemen van vragenlijsten en dergelijke. Ook het verwerken van onderzoeksmateriaal enzo.

Misschien weet iemand anders welk bedrijf ik bedoel? Ben het echt helemaal kwijt, het is lang geleden dat ik er ooit aan wilde beginnen maar het door omstandigheden niet heb kunnen doen.

Succes met zoeken!

Edit: het kwam ineens in me op: NIPO!
    TNS NIPO - Marktonderzoek, marketing informatie en business insights zoek maar even op de site

5. Wardi

Wardi Bekend lid

6 mei 2008
    830
    0
    0
    Mama : )
    Far far away...
    CATI@HOME dit is de directe link naar het thuiswerkaanbod van NIPO

6. sapje

sapje Fanatiek lid

6 sep 2009
    1.037
    0
    0
    NULL
    NULL
    wat je ook zou kunnen doen is zoiets als euro click , en zo zijn er nog meer, daar verdien je bv 1 cent met het openen van een mail en bv 10 cent als je me doet met een enquete, duurt wel even voor je echt wat hebt opgespaard maar als je dit echt fanatiek doet kan je er best iets mee verdienen , mocht je dit doen dan zou ik wel een ander emailadres hier voor aanmaken ivm veel spam enzo.

succes

7. Que

Que Niet meer actief

Ik doe money miljonair, heb me aangemeld bij euro click... maar snap er niets van hahahaha.

8. Que

Que Niet meer actief

Thnx ga gelijk even kijken

9. sapje

sapje Fanatiek lid

6 sep 2009
    1.037
    0
    0
    NULL
    NULL
    als het goed is krijg je vanzelf mailtjes in je email die je moet bekijken, ook kun je op die site zelf al heel veel clicks verzamelen door je profiel compleet te maken , ik doe het al een tijdje niet meer dus weet niet of dat mischien al is verandert

10. senna999

senna999 Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.815
    1
    0
    die mailtjes doe ik al jaren, je verdient er bijna niks mee, maar ach, ik lees mn mail toch iedere dag dus klik ik die ook wel even.
    wat beter verdient is enquetes invullen bv bij tns nipo, waardevolle mening etcc als je googled vind je er wel een aantal.
    hier heb ik meestal per maand 3 bonnen van a 10 euro, meestal bol.com irischeques of blokkerbonnen.
    je kan ook stukjes schrijven via infonu.nl en daar worden dan google ads opgezet en daar verdien je ook aan. al met al een leuke bijverdienste maar niet meer als dat.

11. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    Ik doe inderdaad moneymiljonair.

Thuiswerk is bijna niet meer te vinden. heb me jaren geleden ingeschreven maar nog steeds niks gehoord..

Deel Deze Pagina