Hoi hoi allemaal. Ik vroeg me af of iemand het hier weet. Heb overal zitten zoeken (site cp,google)maar kan helaas niks vinden. Wij gaan over 1,5 week een midweekje na park zandvoort. En ik weet dat dit park autovrij is. Maar nu vroeg ik mij ineens af of dit ook geld voor in en uit laden van je spullen. Heb wel ervaring met 3 andere cp's,en hier kon je wel in en uit laden maar niet parkeren bij je huisje. En denk eerlijk gezegd dat het ook voor dit park geld. Maar zou het toch fijn vinden om dit alvast van te voren te weten. Dus wie het weet mag het zeggen En alvast bedankt voor de antwoorden.
Het is echt al tijden geleden dat wij daar zijn geweest, maar toen kon je gewoon het park oprijden met uitlaten. Daarna moest je inderdaad gewoon je auto wegzetten.
Ik ben er twee jaar geleden geweest, toen mochten we ook gewoon in- en uitladen bij het huisje. Het park is ook vrij groot dus het zou niet te slepen zijn al die spullen als men achterop het park zit. Is volgens mij bij alle parken wel zo toch?
Op wisseldagen zie ik de slagbomen open staan, na het laden of lossen van de spullen kan je de auto parkeren, er zijn 2 parkeertereinen. Alvast veel plezier en welkom in Zandvoort, als je nog vragen hebt... ik woon er vlakbij Miek
In december nog geweest en inderdaad laden/lossen kon gewoon met auto op het park, daarna naar de parkeerplaats Have fun!