Hoi! Wij gaan volgende week naar Side in Turkije. De voorspelling is minimaal 16/17 graden en maximaal 24/25 graden. Wat voor kleding neem je mee voor een week en in het vliegtuig? Één lange broek aan en één mee? Zal dat voldoende zijn? Zelfde voor een trui? En moeten we een jas meenemen? Ik vind het best lastig…. We gaan maar een week, dus ik wil voor iedereen een klein koffertje (we vliegen met Sunexpress en dan mag je maar 1 stuk handbagage en dus niet een koffertje en een tas). Helaas En wat is handig qua geld? We zitten all inclusive, maar gaan vast een keer ‘naar buiten’. Pin je dan geld daar, of wissel je dat op het vliegveld? Allemaal vragen, en ik hoop dat iemand wat tips heeft Andere tips zijn ook welkom!!
Ik zou geld terug plaatse pinnen. Je zal niet veel nodig hebben. Voor de avonden zeker lange broek en vesten mee. Overdag zal uit de wind en in de zon wel lekker zijn. Bij regen wel andere kleding nodig. Fijne vakantie!
Lira's pinnen ter plekke, veel winkels kun je gewoon pinnen. Euro ook op veel plekken geaccepteerd (de marktkraampjes). Mbt kleding inderdaad wat in laagjes denken. Overdag warm in de avond fris. Ik vlieg naar malta ook met enkel handbagage en ik heb bijv voor mijzelf mee: 1 lange broek aan in vliegtuig. Dun jasje aan in vliegtuig, dun vestje aan eronder. Sneakers aan in vliegtuig In koffertje: 1 lange broek mee 4 tops avond 1 vestje 3 lange jurken Strand jurkje Dunne sweater Paar mooie slippers Bikini ondergoed en sokken. Alles opgerold op jurken na. en nog heb ik ruimte voor toilet mini's en borstel etc. hier wel nog extra tas erbij dus in rugzak gaat wat te snacken, boekje ,powerbanks etc. Badhanddoek heeft hotel. Fijne vakantie!
Dankjewel! Ook bedankt voor je lijstje, die kan ik als inspiratie gebruiken Jij ook een fijne vakantie!!