Als ik 29 weken zwanger ben willen wij nog op vakantie met onze camper. Iedereen verklaart me voor gek. Zijn er hier moeders die nog met 29 weken op vakantie zijn geweest? Wat islam jullie ervaring?
Ja vorige zwangerschap naar zuid Frankrijk. Wel in een huisje, ging prima! Nu een weekje midden Frankrijk als ik 30 weken ben..
Ik ben van 25 tot 28 weken op verre vliegreis geweest (naar Nederland, dus wist dat de gezondheidszorg goed was). Ik denk dat je prima met 29 weken in een camper op pad kunt. Het ligt vooral aan het verloop van je zwangerschap, als jij je goed voelt, gewoon lekker doen!
Als je je goed voelt en gaat naar een vertrouwde plek zou ik het doen.. Ik zou het zelf niet doen. Kon best beroerd zijn rond die tijd en wilde dan vooral mn eigen bed, huis en omgeving..
Toen ik 35 weken zwanger was van de derde zijn mijn man en ik 'n week naar Tjechië gegaan. Ging prima.
Ik ben met 29-30 weken gaan kamperen met de tent in Frankrijk. Ik voelde me goed en was geen enkel probleem. Wel had ik niet zo'n zin om te zonnen ( de kleine in de buik werd dan ook heel onrustig). Dus bleef een beetje in de schaduw. Dat is natuurlijk bij iedereen weer anders.
Tnx allen! Of en waar we naar toe gaan is ook zeker afhankelijk van hoe ik me voel, maar zo gek is het dus niet.
Met 36 weken nog 8 uur van huis op vakantie geweest voor 5 dagen en dat is super bevallen. We hadden voor de zekerheid wel wat spullen meegenomen 2 weken later is onze dochter geboren...
Met 34 weken zijn we nog naar Noord Frankrijk geweest. Kamperen maar wel in een luxe sta- caravan. Ging prima maar dagjes uit waren wel intensief dus heb doorgaans op de veranda gezeten en met mijn gezwollen voetjes in het zwembad gebungeld. Ging prima hoor!
Bij nummer 1 had ik last van mn bekken, gezwollen voeten en was ik gewoon niet zo fit meer met 30 weken. Echter met de tweede was mijn zwangerschap heel goed, kon ik echt alles nog en zijn we met 28-31 weken gewoon op vakantie geweest (in europa) dus als je je oke voelt lekker nog op pad gaan.
Ik ben met 30 weken nog 2 weken wezen kamperen in zuid frankrijk met onze tent. Dat jaar wel stretchers meegenomen en erop nog een inflatable matje. Ging prima!