De laatste paar maanden is er een idioot vergif aan het strooien of leggen in de straat. Het schijnt rattengif te zijn, maar honden die het eten worden dus heel erg ziek. Van de week is er een hond door overleden. Verschrikkelijk natuurlijk. Diagnose vergiftiging is door de dierenarts gesteld. Ik ben nu bijna bang aan het worden om met mijn hond door de straat te lopen. Ik laat hem verderop op een uitlaatplaats uit, maar voor we daar zijn moeten we dus langs die gifplekken. Wat kunnen we doen? Gemeente bellen? Zouden die hier iets mee doen? Of wat anders? Ik word gewoon naar van het idee dat iemand zoveel schade aan wil richten. Voor hetzelfde geld zit er een spelend kind aan, hoewel een erg zieke of overleden hond natuurlijk al erg genoeg is .
Oh wat erg zeg. Snap je toch niet dat iemand dat doet. Ik zou inderdaad even de gemeente of politie bellen
Hier zijn drie jaar geleden 2 honden overleden na het eten van rattengif. Degene die het weggelegd had, had het verpakt in een stukje vlees.. Voor zover ik weet, is er toen aangifte gedaan bij de politie door die hondeneigenaren.. Vond het toen ook eng, onze hond is nogal van het eten dus die heeft toen een aantal weken aan de lijn gewandeld hier in de buurt..
gadverdamme zeg... idd even informeren bij politie wat ze er aan kunnen doen... te zielig voor woorden, mensen die dit doen!!! wat heb je er nu aan om dieren te vergiftigen.. en idd wat als het een kind treft??
ik zou aangifte bij de politie doen. zij kunnen je vertellen wat je nog meer kunt ondernemen tegen zulke idioten