Vraagje kleding gezin fotoshoot?

Discussie in 'De lounge' gestart door vruchtje24, 1 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.206
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Hoi allemaal

Straks hebben we een fotoshoot man, ik, zoontje en dochtertje. Dezelfde kleur kleding lijkt mij het mooist maar dat kunnen we alleen voor elkaar krijgen met grijze bovenkleding en spijkerbroek eronder, dochtertje spijkerrokje. Is dat mooi. Witte achtergrond. Allemaal verschillende kleuren lijkt me erg druk worden ?! Prints op kleding wordt sowieso afgeraden

Bedankt alvast

2. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Hier altijd effen kleur aan, en idd allemaal hetzelfde qua kleur. Liefs wit of creme of zwart truitje en dan een blauwe jeans ofzo. Prints is idd geen goed idee. Lijd erg af op de foto. Maar grijs lijkt me ook erg mooi bij een witte achtergrond

3. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Wij hadden allemaal een spijkerbroek aan met een witte blouse/shirtje dat was echt duper mooi met lichte achtergrond. We hebben toen ook foto's gemaakt met gekleurde kleding, en die zijn ook mooi geworden. Maar de witte vind ik het mooist.

4. cupcakes

cupcakes Fanatiek lid

28 sep 2006
    2.574
    4
    38
    Midden van NL
    Wit moet je wel net staan, bij ons was dat niet zo mooi geweest omdat ik en de kinderen een lichte huid en blond haar hebben.

Wij hebben met een shoot allemaal iets met grijs en donkerblauw aangedaan, de een met streepjes of ruitjes en ik effen. Deze zijn heel leuk geworden. Wij hadden trouwens geen witte achtergrond maar een bruinige, in eerste instantie leek me dat niet zo leuk. Maar op de foto's is dat erg mooi geworden, onze blonde haren zie je zo beter :)

5. sjak

sjak Niet meer actief

Mooi allemaal een beetje hetzelfde. Wij hadden alledrie wit/spijker, maar wij waren wel buiten. Kijk maar eens in mijn fotoboek.

6. henkie24

henkie24 Niet meer actief

dat wit is wel mooi maar wel erg afgezaagd vind ik. heb verder ook geen ideetjes dus aan mij heb je niets eigenlik hihi

7. Verox

Verox Niet meer actief

Ik heb even gegoogled op images met gezinsfotoshoot, maar dat kun je misschien beter zelf even doen :p
    Dan kun je zelf kijken welke kleding jou aanspreken. In principe kan alles. Zelf vind ik witte bovenkleding erg saai en standaard.
    Wij werden bij een familiefotoshoot verzocht om wit met spijkerbroek te dragen, en dat zijn mooie foto's, maar zelf had ik er niet voor gekozen.

8. macy77

macy77 Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.239
    1
    0
    Gewoon zoals je bent!
    Ik neem aan dat jullie als gezin ook niet dagelijks een witte blouse aan hebben. "Later" zien zulke fotos er namelijk best akward uit, maar dat vind ik ook van babys in koffers of manden met schaapsvellen etc..
    Lekker veel kleur erin zou ik zeggen!

Ter inspriratie ;)

AwkwardFamilyPhotos.com

9. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.206
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    We zijn uiteindelijk in grijs met spijker gegaan. Verschillende kleuren kleding vind ik op zo een foto veelste druk

10. debster2009

debster2009 Fanatiek lid

9 nov 2009
    2.144
    0
    0
    NULL
    Ik vind de combi spijker, wit en donkerblauw erg leuk. Mijn zoontje is erg licht, dus een wit shirtreclame is dan niks. Maar met blauw zag het er een stuk beter uit. Ik vind dat het het aan de huidskleur ligt. Een stoer spijkeroverhemd vind ik ook leuk met een kaki broek eronder. Niet zo clean, maar wel rustig.

11. beauty2012

beauty2012 Fanatiek lid

4 mei 2012
    3.184
    16
    38
    Idd altijd leuk dat spijker met wit shirtje/truitje erop.

12. tuc

tuc Niet meer actief

ik vind wit alleen kunnen voor een zwangerschapsfotoshoot als gezin, ik vind het voor gewone foto's echt niet mooi.

Wij hebben ook al eens een gewone gezinsshoot gedaan en toen donkerpaars met grijs en spijker...was heel mooi.

13. Babystew

Babystew Niet meer actief

Ik had 2 verschillende setjes mee en op beide stond iets met print. Mijn vriend had wat rustigers aan. Zaten erg mooie foto's tussen en niet te druk.

14. Nora1983

Nora1983 Fanatiek lid

21 dec 2011
    2.624
    4
    38
    NULL
    NULL
    Zag laatst bij iemand een hele mooie familie-foto aan de muur hangen, witte achtergrond en iedereen in jeans/wit/blauwtinten. Het was een enorme fam. maar op deze manier een ontzettend gave foto geworden, het was een eenheid, maar toch kwamen ze induvidueel ook allemaal tot zn recht. Erg gaaf!

15. trotsemammavan1

trotsemammavan1 Actief lid

27 apr 2012
    293
    0
    16
    Wij hebben laatst ook een familieshoot gedaan, ik manlief en dochterlief en opa en oma.

Wij zijn uitgegaan van een heel schattig gebreid paars/roze/grijs jurkje van m'n dochter. De rest heeft zich daar op aangepast. Wel kleur maar niet te veel print. Uiteindelijk heel mooi geworden met paars/donkergrijs tinten. Zeer mooi geworden en niet te druk.

Succes! Is heel leuk om te doen en we genieten erg veel van de mooie foto's aan de muur.

Deel Deze Pagina