IUI en 5 dagen later uitstrijkje?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Katja77, 8 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Katja77

Katja77 Fanatiek lid

8 jan 2011
    1.998
    885
    113
    Groningen
    Toen ik de afspraak van het uitstrijkje plande kon ik nog niet weten dat ik een paar dagen daarvoor een iui-poging zou hebben. Dat is nu het geval dus. Is het beter om de afspraak voor uitstrijkje te verzetten of kan dat gewoon door gaan.

2. Lellebel35

Lellebel35 Niet meer actief

Het zou geen kwaad moeten kunnen.. ;)

3. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

20 jul 2011
    1.712
    0
    36
    NULL
    NULL
    Zou het voor de zekerheid wel even vragen aan de gyn.

Ik had laatst ook 1 dag voor de punctie uistrijkje, dat kon iig geen kwaad. Maarja, dat is vóórdat er iets in je bm zit natuurlijk.

In een normale cyclus (zonder iui ofzo) doen ze ook gewoon uitstrijkjes, dus ik verwacht niet dat het kwaad kan.

4. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    Ik denk niet dat het kwaad kan...

Maar mijn gevoel zou wel zo zijn dat ik het zou willen verzetten.... In de wachtweken moet je jezelf zo weinig mogelijk extra zorgen en stress bezorgen en als dit voor die extra belading zorgt... Tja dan zou ik verzetten..

5. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.468
    4.920
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Zelfde wat toekan schrijft. Volgens mij kan het geen kwaad, maar tijdens mijnbehandelingen heb ik ook altijd gezegd: geen gepruts verder daaronder. Was puur gevoelsmatig.

6. Vogelmeisje

Vogelmeisje Fanatiek lid

3 mei 2010
    1.036
    303
    83
    mijn advies is om het zoiezo bij de iui na te vragen. Gevoelsmatig denk ik; prikkel het daar in die regio niet meer dan nodig. Met de inseminatie wordt het al geprikkeld en ook al voel je het zelf niet, het is wel stress voor je lijf. Misschien niet goed voor een evt vruchtje.. maar wetenschappelijk is dit niet onderbouwd hoor!

7. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou het gevoelsmatig ook verzetten. (Heb zelf ook nog een oproep liggen, die wacht maar even tot na de behandeling)

8. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Ik zou het niet doen, maar verzetten naar een tijdstip tussen menstruatie en eisprong in.

Deel Deze Pagina