Ik zat met open mond dit nieuwsbericht te lezen.. En kreeg spontaan medelijden met de moeder.. je zou er maar achter komen dat zowel je ex als je nieuwe vriend samen je dochter verkrachten... Wat verschrikkelijk dit..Ook voor die dochter! en de straffen zijn korter dan de duur van het misbruik! :x
Kan en wil het niet begrijpen....geen woorden voor (althans die ik hier vast niet neer mag zetten) Mn moederhart huilt voor het meisje
Walgelijk, ik heb ook verder geen woorden hiervoor. Behalve dat ik in sommige gevallen voor de doodstraf ben.
Walgelijk ik ben echt per direct misselijk! Wat een gestoorde freaken....Niet te geloven. Zielig zielig meisje, die is getekend voor het LEVEN!!!
Gadverdamme, Wat een freaks zeg! Hele zaakje eraf. Als die in de gevangenis terrecht komen, en ze weten voor misbruik hebben zij geen leven meer. Die krijgen echt wel iets te voorduren! MOOI ZO! Ik wens deze twee echt slechte dingen toe!
Edit, ik zie nu pas de straf! ZES jaar? Waar gaat dat nou heen dan? Dat is geen straf. Een contact met minderjarigen? Hij komt er weer mooi vanaf! de sukkel!
mn bek valt steeds verder open van alles wat er in het nieuws komt de laatste tijd... ik kan er niet bij dat er zulke zieke mensen rond lopen...
6 jaar? serieus? dat kan toch niet!! hopelijk komt ie vervroegd vrij en overkomt hem iets heel ergs.! inderdaad, doodstraf, levenslang, enz enz.. allemaal goeie ideeen voor dit soort types!
ik ben voor gedwongen (chemische)castratie voor alle kerels die niet met hun handen van kinderen af kunnen blijven, bij honden doen ze het ook!!!
Op de laatste twee reacties ( Roes en Devil: Ja en Ja Wat een misselijke smerige vreselijke mannen. De ergste straf is niet erg genoeg.
Het ergste is dat de celstraffen ook in de media komen en dat iedere malloot met wilde fantasieën kan zien dat je er met een paar jaartjes vanaf komt als je een kind stelselmatig verkracht.
en waarscheinlijk zou je daar ook maar iets van max 10jaar voor zitten... ik zou ze dan met liefde af willen maken beide en dan 10 jaar zitten. Als die 2 smeerlappen maar niet meer rondlopen. =O echt er worden zulke zwakke straffen gegeven :x
BAH BAH BAH... en een touw om de eikel en dan ophangen in de hoogste boom.. en daarna opsluiten die boel!!.. ik zal dit wel nooit snappen en dat is waarschijnlijk maar goed ook...
Waar komen ze te zitten? Stuur ik er ff een grote doos zeepjes heen voor onde de douche!! Jeweetwel van die glibberzeepjes die altijd uit je hand glijden en dan op de grond vallen..